Besiktig idag 15:00.

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Hoj
Såld
Liten fråga kring besiktig idag 15:00.

Tja idag var det dags o besiktiga då =/ har körförbud nu så ska bli gött fast måste Gubben/tantens uppmärksamhet från Däcken bara sitter skurna slicks på det är ganska väll tilltaget mönster skuret men men det står ju en liten ful text på sidan "Not for highway use" får skära bort "NOT" hehe jaja annars ska allt vara fin fint orginal "bakskärm" med skylt o rexlex men har lite lätt provisorisk skylt belysning. Så har en liten fråga är en fram cyckel lampa
E-märkt?

Mvh Joakim

Last edited:
Hur gick det?

MVH Oskar

Hehehe han såg inte "NOT FOR HIGWAY USE" nämde ngt om att värst vad du ligger i kurvorna det är lite slitet på sidorna du bör byta bak däck va bra nära på att försäga mig =P Godkännt som när på att Ljuset stod lite lågt men jag behöver inte åka dit igen =P :tummenupp
Han sa föresten inte ett ljud om min "Skylt belysning" (cyckel framlampa)
Tack än en gång för hjälpen =P Jag o salle kikar ut till dig på Lördag vid 10 då =P

Hehehe han såg inte "NOT FOR HIGWAY USE" nämde ngt om att värst vad du ligger i kurvorna det är lite slitet på sidorna du bör byta bak däck va bra nära på att försäga mig =P Godkännt som när på att Ljuset stod lite lågt men jag behöver inte åka dit igen =P :tummenupp
Han sa föresten inte ett ljud om min "Skylt belysning" (cyckel framlampa)
Tack än en gång för hjälpen =P Jag o salle kikar ut till dig på Lördag vid 10 då =P

Skönt att du gick igenom!

Jupp vi syns på lördag jag kör tjejen till jobbet hon börjar 10 så jag är där till 10.

Syns då!

MVH Oskar

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien