Besikta hojen

Go0fy

Ny medlem
Gick med
23 May 2008
Hoj
Z1000
Måste vara något skämt eller så är jag sopig på att söka. Jag insåg precis att jag fick körförbud på pärlan den 31/5 då jag inte utfört besiktning på den. Sitter nu och söker tid och den tidigaste tiden verkar vara den 24/6. Ska det verkligen vara så lång väntetid på att besikta hojen? Heelt värdelöst!

Kolla med Vinsta station i bromma, dom brukar ha så man bara kan poppa in på helger eller vardagar på arbetstid.
Jag var där för återbesiktning när dom inte ens hade hojbesiktning och dom hjälpte mig ändå. Snälla killar som ställer upp om dom har en hojkille inne.
good luck

Kolla många stationer runt din bostadsort, speciellt på småorter. Kolla många gånger per dag utifall de får återbud.

Vissa stationer har drive-in för motorcyklar.

Finns iallafall i Skövde, jag åkte bara dit och det var bara en hoj före så det fick fort :)

Första lediga tiden i Stockholm från Enköping och Norrtälje i norr, ända ner till Nynäshamn och Strängnäs i söder är den 23/6 kl 1340.
Nån som vet vad böterna är för att köra obesiktigat?

Jag hittade det beloppet... 1500:- är det. Tyckte även att detta var lite kul:
79 l Stöldskydd saknas eller är bristfälligt l 500:-
Det är alltså 500 spänn i böter om man inte har nån form av låsanordning på hojjen. :va

jag har körförbud på bägge hojorna bara för jag glömt besiktiga, insåg det igår så jag sitter i samma skit som du! Hittade dock en hel del tider i grannkommunerna så jag behövde bara vänta en vecka för att få tid!

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back