Besökte MC-varuhuset och knep en bild

Är man född -84 kommer man vara nostalgisk över orörda SP-1 och SP-2 om 10 år. Har man inte upplevt tiden när en ball pryl kommer är det svårt att uppskatta eftersom man inte sett helheten med kläder, färgsättningar etc.

Är man född -84 kommer man vara nostalgisk över orörda SP-1 och SP-2 om 10 år. Har man inte upplevt tiden när en ball pryl kommer är det svårt att uppskatta eftersom man inte sett helheten med kläder, färgsättningar etc.

Äh har man smak för sköna maskiner så uppskattar man sånna här hojar fasst man är 80-talist. Skulle med lätthet kunna tänka mig en R maskin ifrån 80talet. Toyman har som ex. en av landets finast hoj samlingar. Kred till han som också rastar dem ibland :).

visabild.php

Den är underbar att köra och står sig i rätt hyffsat än idag faktiskt.
Sen är det ju ljudet som får håren att resa sig.
V4 med rakskurna drev som driver kammarna......mums.

Last edited:
Det stog en NR inhängnad när jag va på mc-varuhuset och köpte min 125a för snart 18 år sen... Kanske är samma. Det gick nästan för en när man stog där och dregglade som tonåring... :drool
Har för mig att priset då var en halv mille, kan det stämma?

Det stog en NR inhängnad när jag va på mc-varuhuset och köpte min 125a för snart 18 år sen... Kanske är samma. Det gick nästan för en när man stog där och dregglade som tonåring... :drool
Har för mig att priset då var en halv mille, kan det stämma?

Dom tog in 2st, en såldes(va nog den du såg), och en vart inte uppackad, förän nu!!!

Nostalgi?

Ni ungdomar är fantastiska. Ni ser bara hk/kg och ingenting annat. Hade det inte varit för dessa motorcyklar hade dagens sporthojar inte sett ut som dom gör. Vi som kört hoj länge vet att dessa hojar gjordes i små upplagor som var få förunnat att äga, till skillnad från dagens hojar då alla kan äga en.:confused:

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!