Besök av sheriff

ZwaniZ

Ät Ostbågar
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
z1000 -03, Suzuki k50
Hahaha snuten ringe´de på kl 5:45 å fråga om jag spela högt,, grannarna hade klagat.. jag erkände med viss förvånining, den kvinliga snuten såg mest skrattglad ut när jag försökte spela oskyldig hihih jaja no big deal

MJA lite eller rätt högt var det nog emellanåt

ZwaniZ skrev:
2084318 Hahaha snuten ringe´de på kl 5:45 å fråga om jag spela högt,, grannarna hade klagat.. jag erkände med viss förvånining, den kvinliga snuten såg mest skrattglad ut när jag försökte spela oskyldig hihih jaja no big deal

Kanske inte det smartaste att låta mina 800watts högtalare andas kl 4 på morgonen.. men spex va de hehe

ZwaniZ skrev:
2084318 Hahaha snuten ringe´de på kl 5:45 å fråga om jag spela högt,, grannarna hade klagat.. jag erkände med viss förvånining, den kvinliga snuten såg mest skrattglad ut när jag försökte spela oskyldig hihih jaja no big deal

Byhåla: ja lägenhet: ja hmmm va fan är min mobiltelefon? ingen svarar,, va fan är man fjorton eller ,,,,puuuhhh gott med en öl nu

Last edited:
Synd att polisen inte kan beslagta dina högtalare. Om jag vore din granne skulle jag vara förbannad. Betalar man full hyra skall man f*n i mig ha full efterlevnad av ordningsreglerna. Att du inte skäms.

ZwaniZ skrev:
Byhåla: ja lägenhet: ja hmmm va fan är min mobiltelefon? ingen svarar,, va fan är man fjorton eller ,,,,puuuhhh gott med en öl nu
Med tanke på omdömmet så verkar du vara fjorton. Det skadar inte att ha grannarna i åtanke när man spelar på elektroniken.

Det måste va dom sämsta 800W någonsin, jag lyckades med 35W.

Denna tråden speglar ganska många av trådarna på sporthoj: Hej, jag har gjort nåt pinsamt men jag tycker det är asballt och måste genast berätta för mina forumskompisar.

morlock skrev:
2084945 Med tanke på omdömmet så verkar du vara fjorton. Det skadar inte att ha grannarna i åtanke när man spelar på elektroniken.
Ett ord summerar det hela rätt bra...IDIOT! :7peta

ZwaniZ du verkar bränd i huvudet. Hoppas du startar en ny tråd sedan där du berättar att du blivit vräkt.

Pucko. Tur att du har grannar som kan besinna sig och inte gör något åt saken själva.

jaja lite för mycke whisky å lite för sent. misstag kan alla göra. Självklart inser jag det. men faktum är att ingen kom till skada och man kanske lär sig nåt. tur kanske att alla inte är lika omdömeslösa som jag var vid det tillfället.

ZwaniZ skrev:
2088894 jaja lite för mycke whisky å lite för sent. misstag kan alla göra. Självklart inser jag det. men faktum är att ingen kom till skada och man kanske lär sig nåt. tur kanske att alla inte är lika omdömeslösa som jag var vid det tillfället.

dricker du whiskey sent så säger det allt...
whiskey ska avnjutas i nyktert tillstånd....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sen att lyssna på britta spjut mitt i natten är bara löjeväckande :7peta

A_o_D skrev:
2088902 dricker du whiskey sent så säger det allt...
whiskey ska avnjutas i nyktert tillstånd....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sen att lyssna på britta spjut mitt i natten är bara löjeväckande :7peta

Det ser ut som du vet hur whisky ska drickas. Man lär sig med åren.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg