Beroendeframkallande spel *helvete*

JKay skrev:
Tydligen fler än jag som upptäckt att spelet buggar....sitter fast på nivå 10... :-(

Du får göra som jag fick göra på nivå 11...... BÖRJA OM! :tungan

....Fast med "Skip Level" knappen kan du ju gå direkt till level 10 så då behöver du ju bara göra om den nivån.

klarade level 12 nyss på 10.29 :banana

bra med knappen så att man kan fortsätta med det spel man spelat som bäst :tummenupp

Testa att köra en skip till level 50 eller nåt så vet ni vad som väntar pöjkar. Ha så kul!

Orkade bara med fram till level 4. Tror jag ska göra ett Mensa prov :rolleyes:

Vansinnigt spel. Men man får se det på den ljusa sidan, nu kan man läsa IKEAs monteringsanvisningar utan problem :3freak

Starstriker skrev:
Testa att köra en skip till level 50 eller nåt så vet ni vad som väntar pöjkar. Ha så kul!

Min dator pallade inte med level 50. Laggade satan.. Så jag Skippade bara till level 30... Många prickar blev det!

Bifogat

• planetary_korv30.gif
    planetary_korv30.gif
    43.9 KB · Visningar: 72
korvgubbe skrev:
Min dator pallade inte med level 50. Laggade satan.. Så jag Skippade bara till level 30... Många prickar blev det!

Jisses! Är det det som väntar en? :jisses Jag vågar snart inte fortsätta det där spelet, lär börja hallucinera och missta sambon för en dutt som ska flyttas och inte får korsa nån linje :3freak

~Settan~ skrev:
Jisses! Är det det som väntar en? :jisses Jag vågar snart inte fortsätta det där spelet, lär börja hallucinera och missta sambon för en dutt som ska flyttas och inte får korsa nån linje :3freak

Level 50 orkade inte min dator med... men emd tanke på att det var en jäkla massa prickar att flytta på level 30 så är jag osäker på att jag någonsin kommer ge mig på level 50..

korvgubbe skrev:
Level 50 orkade inte min dator med... men emd tanke på att det var en jäkla massa prickar att flytta på level 30 så är jag osäker på att jag någonsin kommer ge mig på level 50..

Jag lär inte fortsätta så långt.. vågar knappt pilla med det nu, ser ju bara duttar överallt sen. Livsfarligt spel :3freak

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8