Beroendeframkallande spel *helvete*

Näää... Fy f..n.
De där vågar jag inte börja med.. Då får jag inget gjort på jobbet och får sitta kvar på övertid imorgon..

Fy på dig frestare.. :7peta

heimdal skrev:
fram till level 5.. sen vågade jag inte mer

Klarat level 6 men lyssnar avvaktande, skälvande och spänt varje gång chefen går förbi utanför rummet....

Edit: ALT + Tab måste vara den bästa uppfinningen efter hjulet?! :tummenupp

korvgubbe skrev:
Klarat level 6 men lyssnar avvaktande, skälvande och spänt varje gång chefen går förbi utanför rummet....

Edit: ALT + Tab måste vara den bästa uppfinningen efter hjulet?! :tummenupp

Level 7.. nu tror jag att jag börjar få kläm på det...

Edit1:

Level 8.... Chefen surnar nog till snart.. får ta en kaffe och jobba en stund..

KLarade level 9.. börjar bli svårt att lixom få plats... kör ju med begränsad fönsterstorlek...

....Fifan... Level 10 tog 12.5 minuter... pjuh.. börjar bli svettigt..

Last edited:
korvgubbe skrev:
....Fifan... Level 10 tog 12.5 minuter... pjuh.. börjar bli svettigt..

Skithelvetes pungsvettsröv!
:huvet

Var sånär som på fyra-fem drag färdig med level 11 då jag skulle flytta en boll från "slumpa-ut-prickdjävlarna-igen-knappen"...... Och tro på fan så kommer jag åt knapphelvetet så varena djävla prick som jag lagt iordning återigen ligger utströdda på spelplanen som Cornflakes på golvet efter att man sopat paketet av frukostbordet..... :mad:

korvgubbe skrev:
Skithelvetes pungsvettsröv!
:huvet

Var sånär som på fyra-fem drag färdig med level 11 då jag skulle flytta en boll från "slumpa-ut-prickdjävlarna-igen-knappen"...... Och tro på fan så kommer jag åt knapphelvetet så varena djävla prick som jag lagt iordning återigen ligger utströdda på spelplanen som Cornflakes på golvet efter att man sopat paketet av frukostbordet..... :mad:

haha... oj oj oj! Bomer!
jag har precis börjat på level 5, får se hur det går... lär inte gå på under 2 min som hittils hehe!

Urrkkk...vad har du GJORT!!
Nu kommer man ju inte härifrån!

Men det buggar en del, har man skyflat om punkterna lite så kan man inte avsluta till nästa nivå. Då svarar inte knappen....damn...jag som skulle avsluta nivå 8....

Såna här spel är inte hälsosamma. Jag blir förvirrad. Blir så förbannad när jag inte får till det, men måste ändå fortsätta för ger mig gör jag då f** inte. :4skrika

pogo skrev:
haha... oj oj oj! Bomer!
jag har precis börjat på level 5, får se hur det går... lär inte gå på under 2 min som hittils hehe!

Djävla pungbråck(inte du alltså!...).... Lätt programmet stå igång så jag skulle kunna göra om level 11 till morgonkaffet utan att behöva börja om från början.... Nu har jag gjort klart men inte fan går det att klicka på "rätta" knappen.... så nu är jag fast på level 11.... Någon som vill rätta åt mig? :huvet :huvet

Bifogat

• planetary_korv.gif
    planetary_korv.gif
    24.9 KB · Visningar: 89
korvgubbe skrev:
Nu har jag gjort klart men inte fan går det att klicka på "rätta" knappen.... så nu är jag fast på level 11.... Någon som vill rätta åt mig? :huvet :huvet

Det ser ju helt rätt ut.

Qwerty skrev:
Det ser ju helt rätt ut.

Ja, det tyckte jag med... upptäckte nu till min stora förtjusning att man faktiskt kunde hoppa framåt så nu slapp jag göra om alla... ...Har precis tagit mig an level 12... MÅÅÅÅÅÅÅÅNGA prickar blir det....

korvgubbe skrev:
Ja, det tyckte jag med... upptäckte nu till min stora förtjusning att man faktiskt kunde hoppa framåt så nu slapp jag göra om alla... ...Har precis tagit mig an level 12... MÅÅÅÅÅÅÅÅNGA prickar blir det....

Kan man hoppa fram? Mitt spel hängde sig på level 4 så jag fick stänga ner tillslut :huvet
Iof gick de första ganska fort att lösa så jag får väl börja om.

~Settan~ skrev:
Kan man hoppa fram? Mitt spel hängde sig på level 4 så jag fick stänga ner tillslut :huvet
Iof gick de första ganska fort att lösa så jag får väl börja om.

Jepp! klicka på sidopilen "skip to next level"..
...kan säga dig att det tar längre tid ju längre fram du tar dig... Level 12 tog ju nästan 25 minuter! Pjuh... Nu ska jag hålla mig ifrån spelet ett par timmar tänkte jag!

Bifogat

• planetary_korv12.gif
    planetary_korv12.gif
    19 KB · Visningar: 71
korvgubbe skrev:
Jepp! klicka på sidopilen "skip to next level"..
...kan säga dig att det tar längre tid ju längre fram du tar dig... Level 12 tog ju nästan 25 minuter! Pjuh... Nu ska jag hålla mig ifrån spelet ett par timmar tänkte jag!

Ahh! Tack! Varför har jag inte sett det innan för? :kocko

~Settan~ skrev:
Ahh! Tack! Varför har jag inte sett det innan för? :kocko

..lika blind som jag var! ...Och jag som sa till mig själv att hålla mig ifrån det där ett tag... fördömt..

...nu ska jag iaf inte spela något mer innan... innan.. innan lunch!

Bifogat

• planetary_korv13.gif
    planetary_korv13.gif
    18.1 KB · Visningar: 55
Tydligen fler än jag som upptäckt att spelet buggar....sitter fast på nivå 10... :-(

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg