beroende av sporthoj.com

lill-snorren

frölunda 4-ever
Gick med
18 Apr 2008
Hoj
aprilia sxv 550-07 suzuki jr50(dotterns)
tjenare vilken skitbra sida här finns allt för mc tokiga tack swedie!!! är det nån mer än mig som blivit beroende???

Sen länge...

Men välkommen. :)

ALLA blir beroende av detta! Blir man inte det har man nog inget på SH att göra:D :tummenupp

Själv trodde man aldrig man skulle bli torsk, men här sitter man och det är bara positivt :) ibland kan det bli överdrivet så man e för trött om dagarna eller inte får så mycket annat gjort men va fan får så mycket tillbaks här ändå så det jämnar ut sig.

Ha ha, jag brukar kolla nya inlägg ett par gånger per dag, sen när jag läst dom jag tycker är intressanta.....då trycker jag på nya inlägg igen :D
Sen sitter man i rundgången ett par timmar, det är värre än snus.....

Beroende? Du vet inte vad beroende är. Du har hängt här sen i början av april. Kom igen när du spenderat några år av ditt liv här :)

Välkommen:tummenupp

haha kanske inte beroende men blir väll en del timmar interessant läsning, jobbigt när man hamnar i interessanta trådar på 20+ sidor :P tar ju aldrig slut med information på sånnahär välbesökta sidor :)

Skippar till och med ciggen för den här sidan...ibland iaf!

Väldigt beroende! Börjar man glutta runt lite här en kväll så fastnar man alltid till midnatt! :)

Helt klart att man blir beroende av SH! Har man väll satt sig vid datorn så är det kört! Undra hur mycket tid man spenderar på att läsa runt här. :tungan

Jag har börjat dra ner nu :shjunkie

Men jag spammar friskt då jag är här :tummenupp

Får ständiga pikar av damen att jag bara sitter och tittar på den där j**la sidan eller åker hoj...

Det är nog dax att du ger henne att par rediga örfilar och reder ut ett och annat! :mad: :mannenbestämmerkvinnanskallgörasomhonblirtillsagd

Säg åt kärringfan att skaffa en egen hobby :mad:

ironi

Last edited:
Lär brudarna köra hoj och skaffa dom en egen inloggning så är dom snart fast dom också ;)

Har varit fast här en längre tid, som alla andra.
Det jag tycker är synd är att det är lite mycket
"smutskastning" i många trådar, men det verkar vara så
i nästan alla forum.
O det är ju skit samma för jag lär ju hänga här ändå.
Tack för ordet.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...