Berner Octavia

Quitte

?? ERF
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Lånad Gixxer + Demoto scooter
Någon som har koll på vem inom ERF som kör en "ny" vit Skoda Octavia med Berner loggor? Anledningen är att jag måste få höra vilken dieseltrimmare som fått sånt liv i den ;)

Är det nån som elektroniktrimmar du letar efter? Jag har nåt namn i såna fall på en tysk snubbe som tydligen åker runt i Svedala och programmerar om dieslar...eller har jag helt missuppfattat det här???

Jag har en lista på ca 10-15 olika fabrikat på dieseltrim... är själv
sugen på att slänga in en i min nya VW diesel...

Men dela gärna med dig om det är något speciellt fabrikat som ger det
där lilla extra :)

Min är redan fixad av samme man som du pratar om billigt, smidigt och BRA!
Dock gick min jämt med en diesel av nyare snitt och det vore kul att veta vad han gjort! Så jäkla små bokstäver på bakluckan, men det såg ut som TDCI. Vem var det?
Benny! Kolla Powerchip.se!!
Är det nån som elektroniktrimmar du letar efter? Jag har nåt namn i såna fall på en tysk snubbe som tydligen åker runt i Svedala och programmerar om dieslar...eller har jag helt missuppfattat det här???

Min är redan fixad av samme man som du pratar om billigt, smidigt och BRA!
Dock gick min jämt med en diesel av nyare snitt och det vore kul att veta vad han gjort! Så jäkla små bokstäver på bakluckan, men det såg ut som TDCI. Vem var det?
Benny! Kolla Powerchip.se!!

Ja, just ja, det var Powerchip.se som hade den där tysken. He's da maaan!!!

Powerchip har även ett dåligt ryckte för att inte ställa tillbaka boxar som är kapabla med powerchip. läs mer på nordicaudi.com
http://www.nordicaudi.com/php/forum...4mk1&Number=832550&page=0&view=collapsed&sb=5

Benny kolla med vtech finns lokalt när nere.

Både Vtech och Powerchip är med i min lista bland ca 15 olika fabrikat..
dock är Powerchip uträknat, då jag inte vill ha chip, utan antingen box att
bara plugga in (tjänstebil, så jag vill ta bort skiten sen ju :) ), eller programvara
som gör att man kan återställa till original där också..

Back