Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
floodi skrev:Fuck shit damn.....
Såg ni den på discovery som vrider sig i sidled och snurrar o spinner som fan.
Hade alldrig satt mig i den jäveln.
Programmet är nog en repris tror jag sett det innan men riktigt kul o titta på iallafall.
Då kan vi ju passa på och göra ett grupp köp åt Starstiker och co så att dom också får åka eftersom den bara var för håriga, eller gällde det övriga kroppen kanske.imaster skrev:JAG VILL!
Gruppresa?![]()
GuW skrev:Om vi säger såhär:
Skulle ni fortfarande vilja åka den om ni visste att den var byggd av drängfulla ryssar, ledda av korrumperade chefer, som allihopa försöker sno åt sig en spänn varhelst det går....
Jag litar inte på något som är gjort i det landet efter kommunismens fall,
då avrättades IAF dom som försökte sko sig på folket. (dvs inte politikerna, dom har alltid i alla regimer skott sig på folket)
Krona skrev:Visst är väl inte regeringen så bra här i USA just nu, men inte viste jag att kommunismen kom och föll här, men visst alla har rätt till sin åsikt.
Detta åk ligger i Sandusky Ohio USA och heter CedaPoint
Björn
GuW skrev:Om vi säger såhär:
Skulle ni fortfarande vilja åka den om ni visste att den var byggd av drängfulla ryssar, ledda av korrumperade chefer, som allihopa försöker sno åt sig en spänn varhelst det går....
Jag litar inte på något som är gjort i det landet efter kommunismens fall,
då avrättades IAF dom som försökte sko sig på folket. (dvs inte politikerna, dom har alltid i alla regimer skott sig på folket)
Det är ju byggt av fulla människor men framförallt FÖR fulla människor. man ska ju kunna trilla lite i leran med grejerna och sånt.Chris Ash skrev:Kolla på rysk militärmateriel, den ser ut att vara ihopsatt av fulla människor, men den håller.....
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |