Berätta om ditt körkort (En undersökning)

....kurva så är det bara att peta i en ny Maiden-platta och vrida lite mer på ratten, det klarar vem som helst. Händer samma sak på en hoj så har det visat sig att det inte är riktigt lika enkelt.

Du har alltså löst gåtan? Var petar man in Maiden-plattan på gixxern :va

Ledsen alla... nej tråden ska inte spåra ur, jag kunde bara inte hålla mej. :huvet Tycker givetvis denna undersökning kan vara berättigad, lycka till!

Last edited:
1) Kön?
Kille

2) Fegis eller outlaw?
Nått mitt emellan

3) Nuvarande ålder samt ålder när du tog ditt körkort?
28, 26

4) Övningskörde du huvudsakligen med körskola eller privat (Har du inte övningskört med körskola kan du hoppa till fråga 5)?
körskola enbart

4a) Om körskola, vilken?
Ellströms
4b) Vad hette din(a) lärare (valfritt)?
Minns ej

4c) Hur många lektioner blev det i slutändan?
6
4d) Hur många lektioner sades det från början?
3-6
4e) Är du huvudsakligen nöjd eller missnöjd med din körskola, ex utbildningsinnehåll, bemötande, pris kontra kvalité mm? Motivera gärna!
Nöjd
5) Körde du upp som privatist eller med en körskola? Var du och din lärare överens om uppkörningen eller ville han/hon att du skulle ta fler lektioner?
Skolan, överrens
5b) Hur lång tid gick det mellan att du började övningsköra till att du blev godkänd vid förarprovet?
Börja så tidigt det gick på våren.. typ april, fick kortet i juni.

6) Hur ser den allmänna uppfattningen om körskolor ut i din närhet?
normal
7) Plats för övriga reflektioner och tankar, ex vad körskolor generellt bör satsa mer/mindre på - kör hårt!

Är nöjd, fick bli två uppkörningar för att jag missa en skylt som jag som bilförare skulle ha sett, inget som vi direkt övade på under mc lektionerna, och inte skulle ha behövt.

1) Kön?
Bitch
2) Fegis eller outlaw?
Superfegis
3) Nuvarande ålder samt ålder när du tog ditt körkort?
39 / 37
4) Övningskörde du huvudsakligen med körskola eller privat (Har du inte övningskört med körskola kan du hoppa till fråga 5)?
Både skola och privat
4a) Om körskola, vilken?
Södermalms
4b) Vad hette din(a) lärare (valfritt)?
Peter och Christian
4c) Hur många lektioner blev det i slutändan?
Räknade aldrig, men ganska många.
4d) Hur många lektioner sades det från början?
Det sades aldrig. Jag ville lära mig köra bra - inte ta körkort fort.
4e) Är du huvudsakligen nöjd eller missnöjd med din körskola, ex utbildningsinnehåll, bemötande, pris kontra kvalité mm? Motivera gärna!
Jag är nöjd.
5) Körde du upp som privatist eller med en körskola? Var du och din lärare överens om uppkörningen eller ville han/hon att du skulle ta fler lektioner?
Genom körskolan. Vi var inte överens. JAG ville ta fler lektioner... Kände mig inte alls färdig. Men det gick ju bra ändå.
5b) Hur lång tid gick det mellan att du började övningsköra till att du blev godkänd vid förarprovet?
April - juli
6) Hur ser den allmänna uppfattningen om körskolor ut i din närhet?
Har ingen uppfattning.
7) Plats för övriga reflektioner och tankar, ex vad körskolor generellt bör satsa mer/mindre på - kör hårt!
Har ingen uppfattning om det heller. Känns så individuellt vad man behöver på nåt sätt.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT