Bensinpriset

Swedda skrev:
2111655 http://www.bensinskatteuppror.se/

inte för jag vet om det gör någon skillnad, men jag chansar fan hellre och skriver under på detta.

försöka duger, va?
Men troligtvis åker den insända pappersbunten direkt ner i papperskvarnen :(

Politiker brukar knappast ta hänsyn till andras åsikter när de väl sitter vid makten, än de som kan ge dem mer makt sörru.

gia skrev:
2112044 försöka duger, va?
Men troligtvis åker den insända pappersbunten direkt ner i papperskvarnen :(

Politiker brukar knappast ta hänsyn till andras åsikter när de väl sitter vid makten, än de som kan ge dem mer makt sörru.

Du har antagligen rätt, men man blir ju så satans trött på att politiker gör som dom vill, Det är väl klart att bensinpriset kostar skjortan, vi gör ju inget åt saken. Jag skulle vilja se samma situation i tex frankrike, då skulle det ta hus i helvete.

Swedda skrev:
2112217 Du har antagligen rätt, men man blir ju så satans trött på att politiker gör som dom vill, Det är väl klart att bensinpriset kostar skjortan, vi gör ju inget åt saken. Jag skulle vilja se samma situation i tex frankrike, då skulle det ta hus i helvete.

Det är ju svenska folket som har valt just dom för att leda landet...

juha01 skrev:
2112236 Det är ju svenska folket som har valt just dom för att leda landet...

Jo dom är folkvalda, men bara för att merparten av det svenska folket valt dom betyder inte det att man kan göra precis vad som helst, fan höj priset till 30 spänn litern... ni är ju folkvalda... nätack du. Men detta liksom allt annat leder inte till annat än lite gnäll här och där... Vi är ju fan patetiska ibland... då inkluderar jag även mig själv, vi gnäller och gnäller men inte gör vi nåt åt saken... får väl vackert titta på mens bensinpriset stiger mer å mer... vi betalar ju bara ca 7 spänn skatt per liter... vad är det när man inte har mer än 32% inkomstskatt... fyfan kör på ba

Köp oljefonder, då gynnas man av högt oljepris. Det dämpar smärtan när man står vid pumpen.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg