Tja,
har ett problem med hojen (som jag förövrigt nyligen köpte
). Bensinlampan lyser inte när det är dags att tanka, vilket jag såklart upptäckte genom att jag fick soppatorsk. Lampan fungerar då jag vrider på nyckeln så den ere inte fel på.
Vad kan vara felet och vart letar jag felet? Oxidering i kontakter, sensorn i tanken?
Hojen är en Suzuki SV 1000 N '03.
Tack på förhand!
har ett problem med hojen (som jag förövrigt nyligen köpte
Vad kan vara felet och vart letar jag felet? Oxidering i kontakter, sensorn i tanken?
Hojen är en Suzuki SV 1000 N '03.
Tack på förhand!