dr.käfer
Proffesor i vw
Jag håller på att hjälpa en jobbarpolare med hans Yamaha xt 600e 99:a och problemet är att oljan är mörkolivgrön o mycket blaskig
Oljenivån var högre än maxstrecket o det har den inte varit innan, han tycker den skramlar lite mer än vanligt men jag hör inget direkt oljud men jag vet ju iof inte hur den ska låta.
Vad kan det vara för fel, Kolvringarna, kondens eller vad?
Den startar lätt o ryker inget onormalt o har ju bara gått 900mil.
Vad kan det vara för fel, Kolvringarna, kondens eller vad?
Den startar lätt o ryker inget onormalt o har ju bara gått 900mil.