Min polare har precis köpt ett demoex av en Benelli 1130 Amazonas och tycker att ljudet är för mesigt
Någon som vet om det finns slipon till den modellen? Den är ju tyvärr ganska ovanlig...
Passar på att ställa en till fråga: Hojen har gått 211 mil. 100 mils service är gjord. Varje gång när han startar den så står det oil på displayen. Är allt som det ska vara eller är det verkligen dags att byta olja igen?
Återförsäljaren sa att det skulle vara någon speciell olja i den och att man ABSOLUT inte ska köra med "vanlig" olja. Jag skulle tro att man kan köra på en vanlig helsyntetisk olja bara den har JASO-märkning. Vad tror ni?
Någon som vet om det finns slipon till den modellen? Den är ju tyvärr ganska ovanlig...Passar på att ställa en till fråga: Hojen har gått 211 mil. 100 mils service är gjord. Varje gång när han startar den så står det oil på displayen. Är allt som det ska vara eller är det verkligen dags att byta olja igen?
Återförsäljaren sa att det skulle vara någon speciell olja i den och att man ABSOLUT inte ska köra med "vanlig" olja. Jag skulle tro att man kan köra på en vanlig helsyntetisk olja bara den har JASO-märkning. Vad tror ni?