Ben Spies avslöjar några tricks...

'The diet? Pretzels for the high carb load and ice cream is just... delicious.'

Låter som en diet värdig en svensk B-förare. En bra diet... :D

Haha så bra klipp:tummenupp

:gnissla eh.. hjälp, va e det här för djur?
AnderstorpB.gif

Spies äger!

Nästa Amerikanske "World Champion" i MotoGp :fakta

Numbers Don't lie ;)

Han är nog rätt man att utmana Rossi,,, men måste han och Team:et vara så buttra och sammanbitna, han gick ju upp i VM-ledning på Ringen då kan man ju le lite,tycker ju jag då. :5sure

Med det DÄR pokerfacet ler man aldrig! :brinnerup:glömdet

Pokerface är ett psykologiskt tecken på att personen är lite osäker i sin situation, för om ser hur glada de andra var så vet han kanske inte hur han skall agera,, eller så är han så djävla fokuserad och adrenalinstinn.

Förr det senare. :tummenupp men det ser lite roligt ut när alla är så sammanbitna.

Pokerface är ett psykologiskt tecken på att personen är lite osäker i sin situation, för om ser hur glada de andra var så vet han kanske inte hur han skall agera,, eller så är han så djävla fokuserad och adrenalinstinn.

Förr det senare. :tummenupp men det ser lite roligt ut när alla är så sammanbitna.

Poker Face är en sång av Lady Gaga
:yoparty

Haha ja, hur skulle du reagera om det hände dig ^^? Tror du också skulle vara adrenalinstinn xD

Ben verkar vara en skön snubbe, att helt koppla bort allt inför ett race verkar som en god idé.

Första gången jag reagerade på att Toseland har en haka á la Coulthard. Inte lika bred kanske

Inte trodde man att Ben eller jänkare hade sån humor, nästintill brittisk klass! "Seahorse, lucky I saw that before the race..."

Garanterat nästa amerikanske världsmästare, men inte nödvändigtvis näste världsmästare.. Nästa världsmästare tror jag är Jorge :)

/J

Då menar vi samma sak!
(om du läser så skrev jag inte: nästa världsmästare, utan: nästa amerikanske världsmästare!) :)

Inte trodde man att Ben eller jänkare hade sån humor, nästintill brittisk klass! "Seahorse, lucky I saw that before the race..."

Huvudet på spiken!

Brittisk klass!

Last edited:
Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...