Hejsan gott folk... kom precis på mig själv att man ej varit här på ett tag, fan jag har ett liv vid sidan
Håller på o finslipar det sista på 660:n och skulle behöva tips från er som byggt om era bågar lite. Behöver en mycket liten armatur som kan lysa upp nummerplåten ju mindre desto bättre.
Håller på o finslipar det sista på 660:n och skulle behöva tips från er som byggt om era bågar lite. Behöver en mycket liten armatur som kan lysa upp nummerplåten ju mindre desto bättre.



