BelsePub Gbg

Finnen

Hårdrockare
Gick med
13 Mar 2003
Hoj
Cresent wrangel
Nån som ska till BelsePub o kolla på Ozzy o Accept coverbanden i kväll??? Jag har sagt det förr.... o jag säger det igen!! METAL IS THE LAW!!!! :rock :öl

fyyyy faaaann!!!! nu e man full o gooo... som fan!! :D :öl
Jag kommer tyvärr o va hojlös fram till mitten av maj.
Kommer o sälja bilen o köpa en hoj direkt jag hamnar på de "fasta" stället där jag kommer o jobba hela sommaren.
Fram tills dess får man trösta sig med o supa o njuta av alla hojar som e ute o öser... :rock

Finnen skrev:
Nån som ska till BelsePub o kolla på Ozzy o Accept coverbanden i kväll??? Jag har sagt det förr.... o jag säger det igen!! METAL IS THE LAW!!!! :rock :öl
Hälsa Tony Jelencovic, Transport league , från mig!
(Björn i Uppsala) :rock :rock , Han är väl med och driver stället tror jag...

Finnen skrev:
fyyyy faaaann!!!! nu e man full o gooo... som fan!! :D :öl
Jag kommer tyvärr o va hojlös fram till mitten av maj.
Kommer o sälja bilen o köpa en hoj direkt jag hamnar på de "fasta" stället där jag kommer o jobba hela sommaren.
Fram tills dess får man trösta sig med o supa o njuta av alla hojar som e ute o öser... :rock

kan du inte åka hoj till jobbet då? :p

Inte som de ser ut nu... måste ha med mig verktyg i bilen. Jobbar som plattsättare. Jobba rrunt hela Gbg så man måste ha bil. Men nu i mitten av maj ska jag på ett fast ställe o jobba. Så då ryker bilen fortaren än jävulen. :fakta
Då ska jag visa alla sporthoj wannabes hur man hanterar en hoj.. :skrämd

Finnen skrev:
Inte som de ser ut nu... måste ha med mig verktyg i bilen. Jobbar som plattsättare. Jobba rrunt hela Gbg så man måste ha bil. Men nu i mitten av maj ska jag på ett fast ställe o jobba. Så då ryker bilen fortaren än jävulen. :fakta
Då ska jag visa alla sporthoj wannabes hur man hanterar en hoj.. :skrämd

Jag söp ner mig totalt i fredags och skulla gasa glass 9 på morgonen. Markus fick köra och jag guida. Gick in till en kund o bad att få låna toan ett tag. Där spydde jag :sjuk SEN mådde jag bra :D

750RR

maverick_750rr skrev:
Jag söp ner mig totalt i fredags och skulla gasa glass 9 på morgonen. Markus fick köra och jag guida. Gick in till en kund o bad att få låna toan ett tag. Där spydde jag :sjuk SEN mådde jag bra :D

750RR

Din arbetsgivare är säkert stolt.

maverick_750rr skrev:

750RR

Jag e fortfarande kass i magen, ont i nacken oxo, efter allt röjande till ozzy coverbandet i fredags... :rock

*/ ?>
Nyheter
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Back