Naurin skrev:Enligt vad jag läst så är thundercaten en av de "skönare" hojjarna som har ett "R" i modellbeteckningen![]()
Dunderaset är som att sitta på tåget, Helt klart den bästa långkörar sporthojjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Naurin skrev:Enligt vad jag läst så är thundercaten en av de "skönare" hojjarna som har ett "R" i modellbeteckningen![]()
Själv valde jag bort just ZX9'an då jag satt obekvämt på den.Araikaj skrev:Vilka sporthojar anses ha en "bekväm" och något mer komfortabel sittposition än andra? Gillar inte när fotpinnarna sitter på var sida om bakhjulets nav. Vill inte ligga ner. Men need for speed det har man ju o sporthojar levererar ju det.![]()
Kawasaki ZX9r har jag fått för mig är ganska bekväm, men vilka andra finns det?
Araikaj skrev:Vilka sporthojar anses ha en "bekväm" och något mer komfortabel sittposition än andra? Gillar inte när fotpinnarna sitter på var sida om bakhjulets nav. Vill inte ligga ner. Men need for speed det har man ju o sporthojar levererar ju det.![]()
Kawasaki ZX9r har jag fått för mig är ganska bekväm, men vilka andra finns det?
Bingo skrev:Bekväm var? I stan, på motorväg, landsväg eller på bana? Sporthojar är mycket bekväma när man kör aktivt (fort) med dem men rena döden i stan. En Aprilia Pegaso är mycket bekväm inne i stan men inte så skön på bana. Du får precis som alla andra bestämma dig för vad du ska göra med den innan du kan ställa en sån fråga - om du vill ha ett meningsfullt svar vill säga.

Bingo skrev:Bekväm var? I stan, på motorväg, landsväg eller på bana? Sporthojar är mycket bekväma när man kör aktivt (fort) med dem men rena döden i stan. En Aprilia Pegaso är mycket bekväm inne i stan men inte så skön på bana. Du får precis som alla andra bestämma dig för vad du ska göra med den innan du kan ställa en sån fråga - om du vill ha ett meningsfullt svar vill säga.
Hitecfrollo skrev:Har haft en 996:a så jag vet vad du menar.
Ska man dessutom skjutsa så är Ducce döden enligt mig.![]()

|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |