Behov av jobb!!!

Robbi

Hellre ute o kör än sjunger i en kör...
Gick med
15 Jul 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille R
Tjenis! :D

Har träffat en Malmö-pingla o ska flytta ner till Malmö, närmare bestämt Limhamn. Men jag behöver ett jobb! Nån som känner till nått?
Har jobbat tidagare som taxi-chaffis, budförare, park-o-anläggning, lagt asfalt med mera... Allt är av intresse! :tummenupp Har körkort A BE C* DE. Flyttar ner så snart jag får tag på nått jobb. Har nu en månads uppsägning på nuvarande jobbet.

Är ni nått kul gäng som åker omkring nått förresten? Kan behöva lite vägvisning för att hitta dom bästa/roligaste/härligaste vägarna.

Med vänliga hälsningar
/Robban

Tja! Synd du inte var en vecka tidigare. Nu är jobben tillsatta på mitt ställe, "Mera Mobil". Välbetalt glidarjobb :fakta .
Vi är ett nice gäng som är ute o glider... Trevligt med nytt folk! Du flyttar till ett fisförnämt rikt område iaf. :tummenupp

Lycka till med jobbsökandet. Finns många taxijobb i Malmö. Kolla på AMS hemsida.

Kay skrev:
Tja! Synd du inte var en vecka tidigare. Nu är jobben tillsatta på mitt ställe, "Mera Mobil". Välbetalt glidarjobb :fakta .
Vi är ett nice gäng som är ute o glider...
Är du en av alla dom pack som springer runt i stan och tjänar pengar på att ljuga?
Eller du säljer inte?

Kay skrev:
Du flyttar till ett fisförnämt rikt område iaf. :tummenupp

Lycka till med jobbsökandet. Finns många taxijobb i Malmö. Kolla på AMS hemsida.

Hmm... Fisförnämt område? Det måste jag ju ändra på! :) Gillar inte riktigt fisförnäma o dryga människor...

Har kollat AMS/Platsbanken på nätet. Antingen kan man bli lokalvårdare eller civilingenjör. Däremellan finns det inte så många jobb tyvärr.

Har hört lite om Meca raceway, händer det mycke där ute? Några speciella dagar i veckan? Vad behöver man lära sig om Malmö?

Dangerous Dave skrev:
Är du en av alla dom pack som springer runt i stan och tjänar pengar på att ljuga?
Eller du säljer inte?

Nej, sitter på kontor, och ljuger inte. :)

Robbi skrev:
Hmm... Fisförnämt område? Det måste jag ju ändra på! :) Gillar inte riktigt fisförnäma o dryga människor...

Har kollat AMS/Platsbanken på nätet. Antingen kan man bli lokalvårdare eller civilingenjör. Däremellan finns det inte så många jobb tyvärr.

Har hört lite om Meca raceway, händer det mycke där ute? Några speciella dagar i veckan? Vad behöver man lära sig om Malmö?

du behover inte lära sig mycket om malmö. det enda du måste göra är: 1.äga en hoj (det gör du jo)...2 träffa crazy martin :tungan skojar.... välkmomna in i gänget. synd att sesongen e slut annars hade vi kört lite.men det kommer jo fler tillfällen. meca banan funkar skit bra det e 201 m. jag gör de på blank 7,0.angående vägar så är det häckeberga som gäller.skit ballt!!!!

crazy martin skrev:
du behover inte lära sig mycket om malmö. det enda du måste göra är: 1.äga en hoj (det gör du jo)...2 träffa crazy martin :tungan skojar.... välkmomna in i gänget. synd att sesongen e slut annars hade vi kört lite.men det kommer jo fler tillfällen. meca banan funkar skit bra det e 201 m. jag gör de på blank 7,0.angående vägar så är det häckeberga som gäller.skit ballt!!!!
Fan Martin, du skulle varit reseledare :)

crazy martin skrev:
du behover inte lära sig mycket om malmö. det enda du måste göra är: 1.äga en hoj (det gör du jo)...2 träffa crazy martin !!!!

1. Martin själv har gjort ett litet fint packet av sinn.

2. självfallet :tummenupp knäpuckar på :va

Rogerr skrev:
1. Martin själv har gjort ett litet fint packet av sinn.

2. självfallet :tummenupp knäpuckar på :va

1. Så det blir streetfighter nästa säsong alltså... :tummenupp

2. Hoj är ju som sagt inga problem...

Vilken hoj-butik är det som gäller i Malmö? Några som meckar Aprilia?

Robbi skrev:
1. Så det blir streetfighter nästa säsong alltså... :tummenupp

2. Hoj är ju som sagt inga problem...

Vilken hoj-butik är det som gäller i Malmö? Några som meckar Aprilia?

Skit i Malmö och kom upp till oss i Helsingborg istället.. :tummenupp :D

thundrace skrev:
Skit i Malmö och kom upp till oss i Helsingborg istället.. :tummenupp :D

Så det e bättre i Helsingborg alltså?! Min svåger kommer från H-borg. Tror det var från Mölle... Om det finns nått som heter så?? :confused:

Vad behöver man lära sig om Malmö?[/QUOTE]

-Att förstå och prata arabiska!-

Jag har sagt upp mig i dag på Statoil Caroli som ligger mitt i stan. Jobbar natten där. Jobbar 7 ledig 7, ut ca. 15 papp i handen.

Sök det! Det kommer ut i Sydsvenska Dagbladet på söndag!

bo$ken skrev:
Jag har sagt upp mig i dag på Statoil Caroli som ligger mitt i stan. Jobbar natten där. Jobbar 7 ledig 7, ut ca. 15 papp i handen.

Sök det! Det kommer ut i Sydsvenska Dagbladet på söndag!

Vad ska du nu hitta på då?

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...