Behandling till skinsställ??

wake_king

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2005,Yamaha,R1
Tjena!
Finns det något bra medel som man kan behandla sitt skinnställ för att det ska hålla(inte spricka)...??
MVH Markus!

Biltema har bra & billiga grejer både förebyggande samt för tvätt.

Biltema har bra & billiga grejer både förebyggande samt för tvätt.

De använder jag också, läderoljan luktar precis likadant och i likadan flaska som den svensktillverkade läderolja jag tidigare köpt på MC-Boden.

/J

De använder jag också, läderoljan luktar precis likadant och i likadan flaska som den svensktillverkade läderolja jag tidigare köpt på MC-Boden.

/J

Fettet ligger i en burk misstänktsamt lik en mycket dyrare produkt det också, med samma färg & konsistens.

Jag köpte ekol's lädertvål och nått fett från samma tillverkare hos Hööks (hästsportaffär) i helgen, funkade skitbra!

Jag va tydligen inte först heller, den här tiden på året kommer det nästan in fler motorcykelmiffon än hästägare tydligen.

Jag brukar bara rengöra stället med en trasa regelbundet för att slippa alla intorkade insekter och kanske 2ggr per år så fettar jag in det med vanligt läderfett, fungerat bra för mig iallafall! :tummenupp

/J

Jag köpte ekol's lädertvål och nått fett från samma tillverkare hos Hööks (hästsportaffär) i helgen, funkade skitbra!

Jag va tydligen inte först heller, den här tiden på året kommer det nästan in fler motorcykelmiffon än hästägare tydligen.

Den var det ja! Luktar precis likadant som Biltemas

http://www.ekolprofessional.com/oljaplast.gif

Fettet ligger i en burk misstänktsamt lik en mycket dyrare produkt det också, med samma färg & konsistens.

Ok!
Jag är slö och orkar inte gnida ut läderfett så jag köra med oljan numer.

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing