Behandla visir, bästa sätt mot imma

Emmi skrev:
sgtpepper: Har du testat Fogcity? Det köper man en gång, sätter dit på två minuter och behöver aldrig tänka på diskmedel o sån skit igen, sitter kvar till du slänger visiret.

Maciver, vi pratar om samma sak, Fogcity.

Var hittar man? Försämrar sikten? Kostar?

1. Det låg en länk!
2. Försämrar inget. Shoei har det standard i år på XR1000, Xlite har haft det i flera år :fakta
3. Står ovan... att titta före är en lärdom du drar av detta inlägget...

sgtpepper: Fogcity funkar även om du under en lång resa ex. måste rengöra visiret för att du har nysit eller vafalls som helst.... 170 spänn är en piss i havet jämfört med f-säkringen, det är värt dom pengarna för enkelheten!

Pinlock är än bättre, det spänner man fast och kan ha där eller ta bort det. standard på XLite

/jaG

sege skrev:

sege skrev:
Finns på Duells, din handlar kan säkert ta hem till dej. Försämrar inte sikten alls.
Läs mitt tidigare inlägg, 238 kr + länk.

Jag är en sändare, ingen mottagare. Man behöver tjata in infon. :kocko :D

TACK Emmi och Zeb_Macahan, ska genast läsa trådfan ordentligt och inte bara var 5'e inlägg. :tummenupp

sege skrev:
Jag är en sändare, ingen mottagare. Man behöver tjata in infon. :kocko :D

TACK Emmi och Zeb_Macahan, ska genast läsa trådfan ordentligt och inte bara var 5'e inlägg. :tummenupp
Det är bara för att du är kär i hon den där fula bruden i den där tv-serien som är slut nu.

hållundan skrev:
Det är bara för att du är kär i hon den där fula bruden i den där tv-serien som är slut nu.

Nu måste jag döda dig!

(och för er som tar det här forumet alldeles för seriöst och så kan jag meddela att ovanstående är ett SKÄMT)

(för er andra: självklart i helvete ska han mordoreras för ett sådant korkat uttalande)

sege skrev:
Nu måste jag döda dig!

(och för er som tar det här forumet alldeles för seriöst och så kan jag meddela att ovanstående är ett SKÄMT)

(för er andra: självklart i helvete ska han mordoreras för ett sådant korkat uttalande)
Amähh, inte döda, det är så jobbigt.

(och för er som är seriösa järnet kan jag säga att jag är egentligen kär i sege)

(och för er andra kan jag säga att jag gillar inte dark angel. Fast mest på skoj, men hon är ful, å luktar illa)

Nyheter
Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Ny Brutale från MV Agusta

Italienska motorcykeltillve...

Indian Motorcycles bryter sig loss

Screenshot Polaris Inc h...

Back