Behöver tvätta händerna...

Status
Ej öppen för fler svar.
tIgGeR skrev:
Gå upp i gryningen...strax innan du vaknat, och smyg dig på den. Titta den inte i ögonen (tänk på vindriktningen)....... När du befinner dig inom armlängds avstånd ropar du "hej knekt" samtidigt som du slår ner den från vasken med ett lämpligt föremål. (kan rekomendera en knippe våt persilja). Nu är den sårbar och du kan med lite ansträngning tjata upp den!
När man sitter helt ensam på jobbet och gapflabbar framför datorn, så känner man sig rätt sjuk.
Men de är ju ditt fel att jag garvar. Så alltså är de du som är sjuk, och inte jag.

Otroligt roliga bilder som dök upp i huvet iaf när jag läste ditt geniala råd.

tIgGeR skrev:
Gå upp i gryningen...strax innan du vaknat, och smyg dig på den. Titta den inte i ögonen (tänk på vindriktningen)....... När du befinner dig inom armlängds avstånd ropar du "hej knekt" samtidigt som du slår ner den från vasken med ett lämpligt föremål. (kan rekomendera en knippe våt persilja). Nu är den sårbar och du kan med lite ansträngning tjata upp den!

hahahaha :rofl

Man vaknar lite allmänt deppig och så läser man ett sånt här inlägg, dagen e räddad! :hihi

Fast jag håller med BB, swedie! Får man bakterier på händerna efter rännskitan så har man använt för lite toapapper eller på fel sätt....
För övrigt kan jag rekommendera sprit istället, tar död på mer än hjärnceller :tummenupp

Bikerbitch skrev:
Såklart jag gör. Men han skrev ju att han var skitig. jag brukar inte få skit på händerna efter jag skitit. Då har man ju isåfall använt pappret fel. Hänger du med Rejvis? :)

Tjejer skiter aldrig, fiser aldrig och rapar aldrig..:fakta

ahahahahahhahahahaha helt störd tråd ju :rofl :rofl :rofl :rofl

Öppna en sån där flaska, tryck ner pump mackapären och vrid lite hit och dit, funkar inte det så skruvar man loss pumpen och funkar inte det så letar man efter en annan tvål, och funkar inte det så hoppas man att grannen har en hund eller nått :näsblod

Blondie skrev:
Gör som Swedie börja den långa resan med att lära dig att öppna en tvålflaska :tummenupp

Hade problem förut om jag skall vara ärlig, sen kom jag på att man måste vrida den några grader för att sedan kunna pumpa. Förut kunde man pumpa åt alla håll.. :)

tIgGeR skrev:

är bara tvungen att understryka att jag också ligger på golvet och vrider mig av skratt! :rofl

skriv en bok...

fy fan.. ni har räddat min kväll! satt och hade jätte tråkigt men denna tråd har verkligen livat upp saker!

Keep up the good work!

UrbanTiger skrev:
Brytrisken ökar i kvadrat med slaglängden. Kör man i sidled uppstår vissa risker, så att säga. Men det där trodde jag alla visste, LR :va
Med ett par rejäla pumningar så kommer det som det ska i alla fall. Att klämma på behållaren ger inte någon bättre effekt heller. Vissa tror det men det kan faktiskt göra så att hela grejen blir obrukbar :fakta

Är det något mer som är oklart :3freak

Fina fakta för en del tjejer som inte bemästrar redskapet till fullo!

Årets bästa än så länge Swedie har du slutat köpa tvålflaskor med pump nu :hihi :hihi

Blondie släppet iaf den bästa kommentaren hade lätt kunna sagt detsamma :rofl :rofl

Blondie skrev:
Trodde det va tvål du va ute efter :) grattulerar till första utlösningen :tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma