Behöver tvätta händerna...

Status
Ej öppen för fler svar.
Ravetrancer skrev:
Tvättar du inte händerna efter att du skitit???
Såklart jag gör. Men han skrev ju att han var skitig. jag brukar inte få skit på händerna efter jag skitit. Då har man ju isåfall använt pappret fel. Hänger du med Rejvis? :)

Skitig behöver inte betyda bajs. Man kan bli skitig om händerna när man mekar med hojen etc.

HanneZ skrev:
Skitig behöver inte betyda bajs. Man kan bli skitig om händerna när man mekar med hojen etc.

Nej det har du rätt i men i just detta fallet där Swedie refererar till anus så kan vi gissa oss till att det e BAJS:)

Hur är det man brukar säga? "Arslet på en motorcykel är den strukturdel som förbinder styret med sadeln"...

tIgGeR skrev:
Gå upp i gryningen...strax innan du vaknat, och smyg dig på den. Titta den inte i ögonen (tänk på vindriktningen)....... När du befinner dig inom armlängds avstånd ropar du "hej knekt" samtidigt som du slår ner den från vasken med ett lämpligt föremål. (kan rekomendera en knippe våt persilja). Nu är den sårbar och du kan med lite ansträngning tjata upp den!

:rofl :lol :rofl

Det här e humor! :tummenupp

Får massa bilder på näthinnan som är MYCKET svåra att tvätta bort när jag läser den här tråden. :rolleyes:

Har förmodligen fått bestående men för resten av livet.... :näsblod

Macke skrev:
Får massa bilder på näthinnan som är MYCKET svåra att tvätta bort när jag läser den här tråden. :rolleyes:

Har förmodligen fått bestående men för resten av livet.... :näsblod

Skönt att man kan bidraga med något

bara att konstatera det jag redan visste: Ingen av er är riktigt friska i huvudet :3freak

Swedie skrev:
oj! Det saknades ju bilder. Nu är de där igen :)
Det var ju roligare när man fick gissa vad du hade för tvålflaska, nu är det ingen sport längre. Tänk på oss som inte har nåt att göra om dagarna ;)

men vänta nu??

tangentbordet borde ju också vara fullt av skit....eftersom ja...ni hajar :näsblod

Hahha....jag har inget tålamod så jag hade tagit kniven och huggt hål i tvålen.Va gör man inte för ett få fem smuttsiga små(*2 )fingrar rena :hihi .

Last edited:
Macke skrev:

Använd tvål! Finns även sån som inte kommer i idiotsä... eeeh, vänta nu, killen äger siten elle hur? Menar svåröppnad flaska. ;) :tummenupp

ft skrev:
Använd tvål! Finns även sån som inte kommer i idiotsä... eeeh, vänta nu, killen äger siten elle hur? Menar svåröppnad flaska. ;) :tummenupp

Du behöver ingen tvål du gillar tydligen"rövslickeri" :arsele

OBS IRONI OBS

Nejrå. Jag är bara tvungen att ha min titel enligt domstolsbeslut, måste varna allmänheten. Skulle alltså vara olagligt för mig att få den ersatt med "bannad". ;)

Eller... hmm... vore kanske olagligt att ersätta den med "bannad"? Kanske kan göra vad sjutton jag vill? Hmmm! : :cdevil :D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey