Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Swedie skrev:Jag lyckades! Vilken lättnad!
Swedie skrev:Jag lyckades! Vilken lättnad!
Jag använder ord jag anser passanderookie skrev:Här skulle man kunnat skriva nåt som anspelade på de tidigare inläggen...men jag känner mig lite vuxen helt plötsligt o låter bli...![]()
![]()
![]()
Hahahahahaha fu fan va jag garvarBlondie skrev:Trodde det va tvål du va ute eftergrattulerar till första utlösningen
![]()
jasså??? Jag brukara annars pumpa upp o ner på min tills det kommer.....HanneZ skrev:Jag har också blivit arg på en sån där, inte samma märke men likadan flaska. Jag skruvade av locket och hällde ur den till den tog slut istället. Jag vred åt alla jävla håll o tryckte och hade mig men de gick fan inte.
Ravetrancer skrev:jasså??? Jag brukara annars pumpa upp o ner på min tills det kommer.....![]()
På det området har jag en anställd som sköter jobbet. O gissa om hon får betalt i naturaRavetrancer skrev:jasså??? Jag brukara annars pumpa upp o ner på min tills det kommer.....![]()
Vem har du lekt med egentligen?Swedie skrev:Funkar ju inte![]()
Jag är SKITIG och bakterieinfekterad på händerna.
Dasspappret om du verkligen vill veta.Bikerbitch skrev:Vem har du lekt med egentligen?
Om du är skitig kan du ju inte ha använt pappret rätt..?Swedie skrev:Dasspappret om du verkligen vill veta.
Skit i anus då? jisses vad du vill ha detaljer.Bikerbitch skrev:Om du är skitig kan du ju inte ha använt pappret rätt..?
Oj hoppsan, visste inte att det var ett så känsligt ämneSwedie skrev:Skit i anus då? jisses vad du vill ha detaljer.
Stressad och orolig i magen handlar det nog mer om. =)UrbanTiger skrev:Har du spårat ur![]()
Tvättar du inte händerna efter att du skitit???Bikerbitch skrev:Om du är skitig kan du ju inte ha använt pappret rätt..?
Ravetrancer skrev:Tvättar du inte händerna efter att du skitit???
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |