Matmor_tt600
kolfiber mannen
japp helt rätt men va fan de är mycket efekt i dem 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
japp helt rätt men va fan de är mycket efekt i dem![]()
Har även för mig att Ktm är lika bekväm som en rotfyllning via rektum om man är 2 på!
Tycker det är lite överdrivet det där med att en KTM är så sjuuuuuukt obekväm. Jag har "en sån där obekväm hoj" men jag älskar den. Precis i början tänkte man lite på vidrationerna i fötterna, men nu tänker jag inte på det alls.
Ville bara försvara KTM lite...![]()
Lycka till med köpet...
Det är säkert en perfekt/rolig hoj.
Men ska man vara 2 så är nog yama lite bekvämare.
Man har bara en ringmuskel!
vad jag anser så är xt660 en bra svenson maskin, den är inget extrem men i sin tur har den bra servis intervaller och så väger den ganska mycket, men efekten går att fixaman kan bytta till en ny ljudämpare, sågar upp luftburken och mappar om den
![]()
Jag har provkört en XT660X. Tycker den vibrerar rätt så mycket, 640 är värre med vibrationer (har ägt en 640 i ett år), men XT660X är inget man köper om man inte vill ha vibrationer. Den vibrerar i alla fall minst lika mycket som en 690.
Sen så tycker jag bromsarna var urkass och framgafflen är ju inte den bästa (eller så himla snygg tycker jag). Men å andra sidan så är det en billig hoj, som man får mycket för pengarna. Driftsäker är den alla gånger, och leka kan man göra med alla hojjar. Men den går bara upp på gas i 1:an i orginalutförande i alla fall.
![]()
Det är en sådan jag ska ha.
Är en Stig-Helmer som ska ha en två hjulig volvo som tar mig ut i skog och mark på soliga söndagar!
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |