Behöver testare till min site

URRJocke

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2003
Ort
Uppsala
Hoj
GSXR K7, Retta -00 & WR450F -05
Tjena,
Nu är min site på g' upp... :skrämd men jag behöver lite folk med olika browsers som kan testa den ikväll (vet att det är Tierp) eller imorgon.

Om ni är sugna så lägga in er på denna tråd med vilken browser och version (Help | about eller Hjälp | Om). Så kommer jag att PM'a adressen.

Siten kommer väl upp för alla senast i helgen, beroende på hur min javascript fungerar med olika browsers... :fakta

Ha't bra :) Jocke
 
Netscape 4.51
IE 6.0.2800.1106
Win 2000
 
Last edited:
IE 6
XP
Ska ut å raca ikväll men efter så.....
 
Jag kan bidra med lite statistik om vad folk har för webläsare :)

(tagit från min statistik för bild-sidan)
Explorer 2528 96.3%
Netscape 50 1.9%
Opera 12 0.46%
Mozilla 12 0.46%
Konqueror 6 0.23%
Firebird 6 0.23%
Safari 6 0.23%
Annan 3 0.11%
Phoenix 2 0.08%

Edit:
Vad folk kör för operativsystem kanske kan vara kul att veta:
Windows XP 1227 46.74%
Windows 2000 576 21.94%
Windows 98 375 14.29%
Windows ME 190 7.24%
Windows NT 160 6.1%
MacOS PPC 33 1.26%
Windows 95 22 0.84%
Annan 19 0.72%
Linux 18 0.69%
SunOS 3 0.11%
 
Last edited:
Kryptonit skrev:
Jag kan bidra med lite statistik om vad folk har för webläsare :)

Mozilla 12 0.46%

Linux 18 0.69%

Baserat på olika IP-nummer ? Då är nog nästan samtliga Linux och Mozilla från mig (och Bredbandsbolagets nät), samt från jobbet (alltid samma IPv4 nummer). Windows har man ju bara som spelkonsol och knappt det (Dinky Toys)...
 
TomK skrev:
Baserat på olika IP-nummer ? Då är nog nästan samtliga Linux och Mozilla från mig (och Bredbandsbolagets nät), samt från jobbet (alltid samma IPv4 nummer). Windows har man ju bara som spelkonsol och knappt det (Dinky Toys)...

Det är sedan den 25/7 då jag lade dit statistiken.. :hej
Totala besök 3823
Totala unika 2641


svJocke >> Kom på att jag kan testa med någon riktigt gammal version av Netscape och tru64unix om det kan vara något?
 
På jobbet har jag en liite ovanligare kombination än de andra:

IExplorer 6.0.2800.1106 (som de andra)
Win NT 4.00.1381 (snart XP)
 
Kryptonit skrev:
Det är sedan den 25/7 då jag lade dit statistiken.. :hej
Totala besök 3823
Totala unika 2641


svJocke >> Kom på att jag kan testa med någon riktigt gammal version av Netscape och tru64unix om det kan vara något?

Kul med lite statistik! Om du har lite tid över så kan du ju prova, tvivlar på att det fungerar... jag har testat med netscape 4.51.
:) Jocke
 
Tackar

Tackar grabbar!! :tummenupp
Skall ta och slänga in en scrollbar, ändra lite stavning annars verkar det fungera ok, förutom Mozilla/5.0 och Linux.

Så jag skall göra uppdateringarna så kommer det en ny version i helgen.

Ha de' bra
:) Jocke
 
Ok, jag är Galen på internet - ska jag testa med min Ericsson P800 "Internet telefon"

Det går att läse sporthoj på den, men det går trögttt
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top