Behöver Sporthoj en kvinnlig moderator?

Behövs det en kvinnlig moderator på Sporthoj?

• Antal röstningar
    0
Intressant att läsa att så många killar tycker att det inte behövs en kvinnlig moderator eftersom: det fungerar bra som det är. Tycker inte ni att det är lite förmätet att ni kan avgöra vad som är bra för tjejerna på detta forum?

Själv tycker jag väl i huvudsak också att det fungerar bra, med undantag för några få moppefuckon, men det får man väl hänföra till bristande ålder och mognad. Men den viktiga åsikten i en sådan här fråga är ju vad tjejerna på forumet tycker. :fakta

Tycker ni att SH funkar OK, eller är det för grabbigt här? Om inte, så kan det vara en bra tanke med tjejer som moderatorer. Åtminstone jag vill att detta ska vara en träffpunkt för ALLA som gillar sporthojar, oavsett kön.

Ähh, nu skrev jag ett seriöst inlägg igen. :fatta!

Relapse skrev:
Intressant att läsa att så många killar tycker att det inte behövs en kvinnlig moderator eftersom: det fungerar bra som det är. Tycker inte ni att det är lite förmätet att ni kan avgöra vad som är bra för tjejerna på detta forum?

Själv tycker jag väl i huvudsak också att det fungerar bra, med undantag för några få moppefuckon, men det får man väl hänföra till bristande ålder och mognad. Men den viktiga åsikten i en sådan här fråga är ju vad tjejerna på forumet tycker. :fakta

Tycker ni att SH funkar OK, eller är det för grabbigt här? Om inte, så kan det vara en bra tanke med tjejer som moderatorer. Åtminstone jag vill att detta ska vara en träffpunkt för ALLA som gillar sporthojar, oavsett kön.

Ähh, nu skrev jag ett seriöst inlägg igen. :fatta!

Vadå, ska vi banna alla som är grabbiga om ett fruntimmer tycker så? Låter dumt. :fakta

Gustav1 skrev:
Vadå, ska vi banna alla som är grabbiga om ett fruntimmer tycker så? Låter dumt. :fakta

Hur fan tolkar du mitt inlägg som att det sa det du säger? :confused:

Det jag vill få fram är att alla som gillar sporthojar ska trivas här, oavsett om dom är tjejer eller killar. Och ifall kvinnliga moderatorer kan bidra till det så är det en enkel lösning på det eventuella problemet.

För min egen del spelar det ingen roll om en moderator är tjej eller kille, men det kanske det gör för tjejerna här på forumet.

kvinnor är skit:brynad
när ska folk fatta att inte tjejer behövs på några högre poster !! nä kvinnor ska stå vid spisen och laga mat,föda barn.. och ser dom inte ut som porrstjärnor skall dom deporteras till finland..

nä nu ska jag kolla på lotto och dricka folköl.

twinner666 skrev:
när ska folk fatta att inte tjejer behövs på några högre poster !! nä kvinnor ska stå vid spisen och laga mat,föda barn.. och ser dom inte ut som porrstjärnor skall dom deporteras till finland..

Så där får man ju inte säga. :D

twinner666 skrev:

Ge fan i att skicka hit fler, vi har så det räcker av dom fula.....

:eek: :notme

Sluta spamma nu Noice. Du kommer aldrig ikapp oss storspammare ändå. Ja sidan leder fortfarande. Fram med en kvinnlig moderator nu.

Ja-sidan leder med en röst.

Måste jag verkligen regga 2 nya konton och rösta nej för att alla ska fatta att vi inte vill ha nån brud till moderator, räcker det inte med Mattias o Swedie?

750RR

maverick_750rr skrev:
Måste jag verkligen regga 2 nya konton och rösta nej för att alla ska fatta att vi inte vill ha nån brud till moderator, räcker det inte med Mattias o Swedie?
750RR

Ja, gör det.

Räcker med att Swedie/Mattias spärrar alla bra spamtrådar, vi behöver inte en till som förstör livet när man rockar loss! :fakta

frågan är väl om det finns nån av det kvinnliga könet som vill bli moderator?!

Har inte orkat kolla igenom hela tråden....

:hej

Acrid skrev:
Ska sporthoj.com börja med kvotering nu oxå?! Sluta.

En ny moderator väljs helst av vad som finns innanför skallen.

Samhället är fullt av manlig kvotering som det är redan, på detta forum tex, där män kvoterar in sina manliga kompisar utan några som helst kompetenskrav. Skillnaden är bara att man inte säger det rakt ut. När man talar om kvinnlig kvotering så är ju just egenskapen att vara kvinna värderad som en positiv egenskap och inte som en belastning.

Nyheter
Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...