Behöver Sporthoj en kvinnlig moderator?

Behövs det en kvinnlig moderator på Sporthoj?

• Antal röstningar
    0
D-one skrev:
Tycker att det e bra som det e, Fast visst skulle det inte vara fel med lite bilder på halvnakna karlar (som får stanna kvar) ...ni har ju "Brittan" att kika på..
Och nu menar jag inte " handen över snoppen Roller bilder"
utan fina retucherade *S*

Om vi kommer överens om en bra deal så har jag en digitalkamera här, hehe :p :D ;)

Ravetrancer skrev:
varför en mamma i stuntforumet, är det nån som modererat fel där???

Inte vad jag vet. Men rent allmänt: Stuntande bad, racing good! ;) Så bara därför så kan man gott "moderera" bort 75% av wheeliebilderna.... :crash

Jag tycker vi utser "veckans storbonde" en gång i veckan. Stormoderator, kanske.
Sen röstar vi givetvis ut de som vi inte vill ha kvar på forumet.

För övrigt har jag, i samförstånd med Freppa, utsett mig själv till permanent moderator över testforumet, bara så ni vet.

Varför ska vi ha en tjej till som moderator?

De vi har idag är ju riktiga käringar allihop! ;)

Utröstningssystem låter som en bra robinson idé! :)

Spela roll
Om det var nån tjej som vill vara moderator, så tar jag för givet att hon får bli det.
Bara man e duktig på det och sköter det, så är det väl skitsamma om man är tjej eller kille?

Originally posted by Ghost
Behövs det en kvinnlig moderator på Sporthoj?
Innan ja svarar på pollen:
Varför skulle de behövas en kvinnlig moderator som inte dom, manliga, redan befintliga moderatorerna klarar av?

Som min lille bror sa:
Med tjejer får man prata till som om dom vore barn, för dom förstår inte riktigt.... Å han har sambo, barn å ska gifta sig nu i november så han vet vad han snackar om.

Last edited:
Kenta skrev:
Innan ja svarar på pollen:
Varför skulle de behövas en kvinnlig moderator som inte dom, manliga, redan befintliga moderatorerna klarar av?

Mig veterligen finns det ingenting som en kvinna klarar av som inte en man också skulle klara om man bortser från barnafödande.
(det omvända gäller också då naturligtvis)
Kvinnor brukar ha ett annat sätt att se på saker & ting gentemot vad männen har, vilket i sig kan vara bra.
Det är aldrig fel att ha flera olika sätt att se på ett "problem" lösningarna blir oftast flera.

Som moderator borde det inte spela någon roll om man är man eller kvinna.

Frågan är vad du tycker, tycker du att det behövs eller inte, eller struntar du i det helt och hållet?

Det behövs verkligen en kvinnlig moderator här.

Jag tycker vissa inlägg är osmakliga (Bilder när nån står och onanerar snutbil exempel och sen att moden lägger in en bild till i samma ämne... man undrar ju ) ang det inlägget jag retades bara ok inget illa menat till nån

Vill ni att mer tjejer reggar sig till forumet så Skärp er.
Forumet heter ju sporthoj inte snuskhoj

Kawa Tina skrev:
Det behövs verkligen en kvinnlig moderator här.

Jag tycker vissa inlägg är osmakliga (Bilder när nån står och onanerar snutbil exempel och sen att moden lägger in en bild till i samma ämne... man undrar ju ) ang det inlägget jag retades bara ok inget illa menat till nån

Vill ni att mer tjejer reggar sig till forumet så Skärp er.
Forumet heter ju sporthoj inte snuskhoj

Fast, det finns ju en del tjejor som lägger upp snuskiga historier och som kan komma med snuskiga kommenterar också..

Bikerbitch skrev:
Fast, det finns ju en del tjejor som lägger upp snuskiga historier och som kan komma med snuskiga kommenterar också..

Alldelens för ofta dessutom :hej
Klart olämpliga.

Mitt förslag på en kvinnlig moderator står fast.
Chrille skulle passa utmärkt. Hög moral och långt hår.

Nyheter
Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...