hjälp ang cagiva
Hej ! Har en ny cagiva raptor på gång för 63000 ( se blocket ) det är nordbecks i ödåkra som säljer . Kruxet är att herr Nordbeck säljer den som privatperson och han påstår att garantiärenden fixas av mvaugusta importören i Sverige. Hmm kan tänka mig att det blir problem om det skulle bli nåt fel på bågen ...... vad tycker ni ska jag slå till ? det är ju ett löjligt bra pris. mvh Peter ps läste om en raptor som gav 115 bakhjulshästar med slipon plus mappad insprutning låter ju trevligt eller ?
Hej ! Har en ny cagiva raptor på gång för 63000 ( se blocket ) det är nordbecks i ödåkra som säljer . Kruxet är att herr Nordbeck säljer den som privatperson och han påstår att garantiärenden fixas av mvaugusta importören i Sverige. Hmm kan tänka mig att det blir problem om det skulle bli nåt fel på bågen ...... vad tycker ni ska jag slå till ? det är ju ett löjligt bra pris. mvh Peter ps läste om en raptor som gav 115 bakhjulshästar med slipon plus mappad insprutning låter ju trevligt eller ?
Last edited:


