Behöver restaurangtips på norrmalm eller i närheten

Menar du klubbar då eller?? Ambassadeur är en bra klubb, ligger på kungsgatan. Inte för brattigt, inte för finlandsbåt-aktigt.
Vad vill du göra/ målet med din utekväll?
Ragga, dansa, supa, supa billigt, hitta nåt enkelt och sanbbt att dra hem till hotellrummet, softa, mingla, är ni 2 eller flera som ska ut?
Du måste definera lite..

Firar fem år med min fru... Men fest måste det ju bli!

Något ställe med skön musik. Inte techno!! Gärna mer åt soul, rnb hållet..

Obaren gillade jag.. Fast det var ju mer "min" musik. Och vill gärna avsluta på något annat ställe än Caféet som det brukar bli.

Firar fem år med min fru... Men fest måste det ju bli!

Något ställe med skön musik. Inte techno!! Gärna mer åt soul, rnb hållet..

Obaren gillade jag.. Fast det var ju mer "min" musik. Och vill gärna avsluta på något annat ställe än Caféet som det brukar bli.

5 år! Strongt jobbat! Har du drogat den stackars kvinnan under dessa år iom att det hållit?! :D
Men åter igen skulle nog Ambassadeur passa herrskapet då det har dels dance, rnb och tom schlager:näsblod De har det mesta under ett tak! Hoppas ni får trevligt! :tummenupp

5 år! Strongt jobbat! Har du drogat den stackars kvinnan under dessa år iom att det hållit?! :D
Men åter igen skulle nog Ambassadeur passa herrskapet då det har dels dance, rnb och tom schlager:näsblod De har det mesta under ett tak! Hoppas ni får trevligt! :tummenupp

Jag har gjort allt som borde få henne att tröttna.. Men hon är sjukt envis den där kvinnan :gnissla

Tack för tipset! Ambassadeur skall definitivt kollas!

Jag bokade iaf La Habana det sista jag gjorde innan jag åkte från jobbet i fredags.

En mojito avnjöts medan vi granskade menyn. Maten var kalas, stället mysigt och med väldigt bra stämning i.o.m latinomusiken som strömmade upp från salsaklubben på undervåningen.

För min del blev det chili-lime marinerad tonfisk till förrätt. En klar höjdare och min sambo åt heta vitlöksfrästa scampi som även de satt som en fläskläpp. Efter en lång dag var vi båda rätt hungriga så vi valde båda lammracks till varmrätt. Lammracksen var så gott som perfekta och serverades med papajasås och någon form av inbakad ratatouille. :tummenupp Allting sköljdes ner med en prisvärd flaska rödtjut.

Summa summarum:
2 mojito
1 flaska rödtjut
1 chili-lime-marinerad tonfisk
1 heta vitlöksscampi
2 lamracks
Det hela stannade på en tusenlapp plus pant(1005kr). :tummenupp

La Habana får fyra tummar:
:tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Jag åt på Jensens Böghus igår och det är lätt den sämsta restaurang jag varit på i Stovkholm på jävligt länge. Dummare servitris kan omöjligen finnas och definitivt inte sämre mat heller. Det var så pinsamt dåligt och de har ingen mejladress man kan skriva till heller, förmodligen fick de stänga servern efter att de anställde idioten. Kockarna lär vara inhyrda från Samhall de med. Övrig servispersonal var stinking värdelös den med.

Sabai Sabai och ½ Grek plus turk avverkades förra helgen. På thaikrogar ska det vara dålkig/autentisk service så det är okej. ½ grek plus turk behöver gladare personal men de är proffsiga i alla fall, något sura dock.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph