behöver referens ... bikepoint

repan

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 May 2004
Hoj
Kawasaki
någon som handlat en hoj hos bikepoint i vä? eller lämnat in för service osv ... någon som vet någonting om bikepoint snälla berätta. Bör man handla hoj där?

Jag har hört gott om boråsdelen.. :tummenupp

/EDIT
Btw skriv skåne på svenska så att folk som inte kan latin kan dizza er också!

:tungan :hihi

Last edited:
så då borde man våga köpa ny hoj hos dem ... om priset är det rätta vill säga.

varför är ni så avundsjuka på skåne? för att vi inte har snö o slask (än)

brinckis skrev:
så då borde man våga köpa ny hoj hos dem ... om priset är det rätta vill säga.

varför är ni så avundsjuka på skåne? för att vi inte har snö o slask (än)
Ja det tror jag säkert!
(inte avundsjuk, föraktar... Är nån mix av hemsk dialekt och kopplingen till danmark.. ;-)

får se vilket pris de vill ge mig ... de sa att deras priser redan är mycket pressade men så säger ju alla. Oves gick ner 5' direkt på telefon mc huset lika så. Iom man tappar 3 års garanti och garantiåtgärder kommer vara lite besvärliga så tycker jag att man borde tjäna en hacka på parallell import. Typ 90' så köper jag direkt.

Danmanrk är ett underbart land ... många extremt fina flickor och jag tycker danska är ett fint språk. :D

Gubben som står bak kassan i vä är rätt flummig iallafall... Dom ville ha 55 tusen för en ccm motard 03a, gult demoex som hade använts till stuntning och utlånging, inget va fan helt på den... Som är dyra tycker jag...

En regel gäller, allt han säljer är bäst i världen, allt annat är bara skit... :3freak

Robbano skrev:
Gubben som står bak kassan i vä är rätt flummig iallafall...
En regel gäller, allt han säljer är bäst i världen, allt annat är bara skit... :3freak
ja flummig är han allt ... men ger han mig ett bra pris på en ny hoj så borde det inte vara några problem, tycker jag.

Så är nog rätt många försäljare ... deras saker är bäst och de säljer nästan utan förtjänst. Skulle vara kul o se hur de bor utan att tjäna pengar.

var inne och snackade med bikepoint ang pris i onsdags. det vanliga snacket kom upp "våra priser är redan pressade" "kan inte gå ner" osv. efter en liten diskussion så skulle han ringa till sin chef ang priset. Denna "chef" satt just för tillfället i möte i tyskland och kunde inte nås förrän torsdag så han skulle återkomma till mig när han fått ett pris.

torsdagen kom och mycket väl ringde det i luren. han tyckte jag var en "tuffing" och kunde gå ner en tusing. va f*n, en tusing är ju inte lönt. Priset blev nu 94900 skr men det är fortfarande parallellimport. jag sa att jag får fortsätta kolla runt och se vad jag kan få för pris på andra ställen och hans svar va då att deras pris gällde idag inte om en vecka ... jag va ju beredd på att kasta upp handpeningen direkt om jag fick ett bra pris och han ger mig 1%. Det blir ingen affär på bikepiont för min del.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8