tjena alla.. behöver lite snabba råd, köpte en del till min båge privat av en kille vars namn vi inte behöver nämna, i vilket fall hämtade ut paketet idag o varan som ja köpt var i ICKE angivet o utlovat skick av säljaren han hävdade att det vart nån liten repa som gick att polera bort ja har fått några bilder via mail o har även sparat mailen och har utgett ett muntligt kontrakt via telefon att delen ja köpte inte hade några andra skavanker! får hem paketet öppnar väl förpackat o vad ser ja en stor spricka?! o Detta har INTE uppkommit vid postens hantering! vill inte ringa killen så här sent får ta det imorn.. Men vad är rimligt att göra? vad skulle ni gjort i denna sits??
Hävda att han ljugit ang varan. så han får sänka priset, o båda ta smällen (typ gå halva vägen var) eller skicka tillbaka den o själv stå för frakt tillbaka o gå utan del? Jag har inte betalt än men det går fetbort att ge fan i o betala o behålla delen ändå! så bespara mig det alternativet! -TACK Mvh.,
Hävda att han ljugit ang varan. så han får sänka priset, o båda ta smällen (typ gå halva vägen var) eller skicka tillbaka den o själv stå för frakt tillbaka o gå utan del? Jag har inte betalt än men det går fetbort att ge fan i o betala o behålla delen ändå! så bespara mig det alternativet! -TACK Mvh.,