Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
R1 Uffe skrev:till 99% så finns det säkert på något fildelningsprogram, du får väl skaffa ett sådant då
Kör du icq lägg in mig då 140594442 så skickar jag över det den gång jag loggar intwinspark skrev:Om man inte vill vänta 5 timmar på sitt långsamma bredband och sedan upptäcka att det inte är PS man tankat ner utan Klas Klättermus del 1,2,3,4 och 5 ?
twinspark skrev:Dela med sig av Photoshop, kanske...
Pm'a ett meddelande om du kan hjäpa till!![]()
eisbaer skrev:Appropå PS. Det verkar som att man måste aktivera CS numera? Har inte engagerat mig i det än men någon som har en lösning? Ja, bortsett från att köpa produkten. Det går ju inte. Eller gör det detdtedtedet det dettd et.
Skalman skrev:Det finns crackade vesioner som funkar superduper. Leta efter ADOBE.PHOTOSHOP.CS.V8.0-TDA
eisbaer skrev:Säker på att den funkar? För min version har funkat finfint tills jag installerade nu i dagarna.
Skalman skrev:Ja. Det fanns en annan version (SoSISO) som inte var ordentligt crackad, men TDA's funkar 100%, har inte hört en enda som haft problem med den. Vet inte om det möjligen finns issues med xpsp2 dock, om det är det som är ditt problem.
Risken med att slanga från dc++ är att de vanligen inte behåller rar-filerna, utan packar upp skiten. Då vet man inte om det är TDA eller SoSISO eller nåt annat skit man får.
Dessutom hade den garanterat nukats på NForce om den inte funkaliserat.
Har för mig att jag har det. Fast jag tycker att den engelska är bättre, alla guider jag hittar på nätet är på engelska: Har 8.0 själv, den funkar bra som fan.Gumpa skrev:*Lånar tråden lite*
Har Photoshop elements 3 kommit ut på svenska än? (om inte, nån som vet när?)
Har bara sett den engelska än!
//Gumpa
morlock skrev:Är det ingen mer än mig som kör med "The Gimp" ? det är ju iaf gratis och i princip lika kraftfullt som photoshop.![]()
The Gimp
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda