Behöver någon en inneboende i Linköping??

Caba

Ny medlem
Gick med
22 Feb 2005
Hoj
Sporthoj!
Ska flytta till Linköping i augusti 05 och plugga.
Kommer inte ha råd att bo ensam,, undrar ifall någon bor i en stor lägenhet alldeles ensam eller med någon inneboende ,, men behöver en till. Här finns jag!! Bättre att vara ute lite för tidigt än lite för sent. Skulle verkligen uppskatta alla svar :Bugar

*

Lägg ut foto så ska du se du kommer säkert ha en hel flock,precis som flugor till skiten kommer dom dras o vilja ha dej inneboende,du är ju tjej :tummenupp
:rofl
(Sorry kunde inte låtabli)

R1 racer skrev:
Lägg ut foto så ska du se du kommer säkert ha en hel flock,precis som flugor till skiten kommer dom dras o vilja ha dej inneboende,du är ju tjej :tummenupp

mmm... foto i olika poser är ett krav... :hihi

Känner du ingen som pluggar i LKPG?? i så fall kan denne sätta upp en annons på campus.. det finns säkert massor i samma situation som dig..

hos mig e det tyvärr redan fullt... om du inte gillar att ligga skavfötter med V-Man.. (en 40 kilos hårig karl på 2 bast)

R1 racer skrev:

Bra förslag ska fixa en bild =99 :hihi

DaLorD skrev:
mmm... foto i olika poser är ett krav... :hihi

Känner du ingen som pluggar i LKPG?? i så fall kan denne sätta upp en annons på campus.. det finns säkert massor i samma situation som dig..

hos mig e det tyvärr redan fullt... om du inte gillar att ligga skavfötter med V-Man.. (en 40 kilos hårig karl på 2 bast)

Har ingen polare där ännu tyvärr, men jag får väl åka dit och ragga på någon student annars,, då har man boende för nätterna ia.f Haha nej jag skojade bara..

Jag kan höra runt lite, de finns nog alltid någon jag känner som behöver det. Se till att fixa en hoj oxo så kan du hänga på ut och åka lite, lära känna lite folk utanför universitetet. Tro mig det behövs :rofl

Iof, kanske jag måste åka och jobba på annan ort. Vill inte bli av med lägenheten, men jag vill inte heller betala dubbla hyror. Du kan kanske få tan hand om den åt mig. Mitt i centralaste Linköping 50 m2 3300/mån

Skulle vara skönt om en lugn ( :tungan ) tjej tog hand om den.

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år