Lokatobbe
Sponsra? Ja tack, alla bidrag uppskattas
Jag har en förstående fru
det blev många mil förra sommaren. I år ska vi ha barn (23 mars) så jag får väl se hur mycket hoj JAG vill åka. Man måste vara överens med varandra för att det ska funka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan väl kanske hålla med henne till viss del, hon tycker jag ska umgås med ungarna istället för hojen.
Jag vet att valet är svårt men efter mycket vankande mellan garaget och barnkommaren så valde jag tillslut ungarna..
Det kan vara så att jag dramatiserade det här en aning, det är inte så att jag låg på rygg och blåttade strupen medans hon sparkade, vi var faktiskt ganska eniga (måste väl ärkänna).
Då kanske det händer som för mig, hon tog helt enkelt och klippte av sladden till tangentbordet...
...Det kan vara så att jag dramatiserade det här en aning, det är inte så att jag låg på rygg och blåttade strupen medans hon sparkade, vi var faktiskt ganska eniga (måste väl ärkänna).
...
Hoppas du gav igen genom att slänga hennes sminskväska o annat krimskrams
Har fått stränga årder från frugan om att det "minsan inte inte blir lika många mil på den där motorcyckeln i år", och som den sanna toffeln man är har jag för att undvika vidare diskutioner gått med på att inte använda hojen riktigt så mycket som jag igentligen skulle vilja.
Så eftersom jag antagligen kommer att tillbringa den tiden jag igentligen skulle ha suttit på hojen framför sporthoj.com så skulle jag behöva all stöd jag kan få i form av motorcyckelintresserade MSN-kompisar.
Så till er som sitter i liknande sitts så nås min MSN med detta namn: mr.bucket@spray.se
/Hinken
Ja vi verkar vara fler om det.
En annan har kompromissat så att på vintern är det bussen som gäller till jobbet.
Och på sommarn är det långa och olika vägar hem.
Problemet för mej är att jag inte jobbar på sommarn eftersom jag är lärare och är på sommarlov då..![]()
Jag har just hittat den enda nakdelen med det här yrket..
Varför skulle barnen vara på dagis när han är ledig?Men då har du ju hur mycket tid som hellst att åka på! Du är ledig, frugan jobbar, barnen på dagis!![]()
För att man behöver tid för sig själv!!2827377Varför skulle barnen vara på dagis när han är ledig?![]()
Aha, OK. Ja alla tänker vi olika.För att man behöver tid för sig själv!!
Varför skulle barnen vara på dagis när han är ledig?![]()
Såja såja.. man glömmer lätt alla ensamma kvällar som ungkarl, då man fick runka sig till sömns!!
Allt har sin tid kompis!!![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen