Ludde
#85 - TokStrokeRacing
Hej,
Har en HM Crf250X-05 med lampor som drar lite för mycket.
Behöver därför få ut mer watt ur generatorn. Har letat, men inte hittat så värst mycket.
Nån som vet vart man kan få tag i nån rejälare spole, eller om någon har nåt liggandes?
Även andra "hemmasmides-tips" mottages tacksamt.
Ha de gött!
Har en HM Crf250X-05 med lampor som drar lite för mycket.
Behöver därför få ut mer watt ur generatorn. Har letat, men inte hittat så värst mycket.
Nån som vet vart man kan få tag i nån rejälare spole, eller om någon har nåt liggandes?
Även andra "hemmasmides-tips" mottages tacksamt.
Ha de gött!