ljung_
Invalidos-MC
Har en cbr 600f som jag testade montera ett yoshimura slip-on på och ljudet vart ju väldigt trevligt under 4000rpm men det kändes & lät som att den inte var lika pigg sen mellan 5-7000rpm jämfört med orginalsystemet. Jag test åkte aldrig på grund av regnet utan stod i garaget och gasade lite.
Måste man ställa om förgasarna eller nått annat efter en sån installation?
Måste man ställa om förgasarna eller nått annat efter en sån installation?
