Behöver lite tysk översättningshjälp

Mr Lang

Medlem
Gick med
10 Jan 2004
Hoj
Suzuki Bandit 1200 -02, Monark 1256
Har tidigare sett att det finns en hel del härinne som är bra på tyska och som kanske kan hjälpa mig att översätta denna text. (Jag har fattat en del)

"Diese Maske ist universell an jedem Motorrad verwendbar,
der Klarglasscheinwerfer ist E-geprüft und mit einer H4-Birne
sowie mit einem Standlicht bestückt. Die Verkleidung wird aus ABS gefertigt und ist überlackierbar. Oberhalb des Scheinwerfers befindet sich innen ein Plastikeinsatz, hinter dem man die Kabel oder einen digitalen Tacho einbauen kann."

Tack på förhand

Typ att kåpan är universell och passar alla hojjar. Klarglasbelysningen är e-märkt och har H4 lampa samt parkeringsljus. Kåpan är av ABS och kan lackeras. Kablar eller digital hastighetsmätare kan byggas in bakom kåpan.

TomTroll skrev:
Typ att kåpan är universell och passar alla hojjar. Klarglasbelysningen är e-märkt och har H4 lampa samt parkeringsljus. Kåpan är av ABS och kan lackeras. Kablar eller digital hastighetsmätare kan byggas in bakom kåpan.

Ok. Stort tack. Det var det där på slutet med kablarna och den där skiten som jag inte fattade...

Hoppas bara att firman svarar på mitt e-mail nu.

Lite till

Alle Preise sind Brutto-Preise

Betyder det att det är brutto priser eller???

Apambulans skrev:
Har tidigare sett att det finns en hel del härinne som är bra på tyska och som kanske kan hjälpa mig att översätta denna text. (Jag har fattat en del)

sowie mit einem Standlicht bestückt. Die Verkleidung wird aus ABS gefertigt und ist überlackierbar. Oberhalb des Scheinwerfers befindet sich innen ein Plastikeinsatz, hinter dem man die Kabel oder einen digitalen Tacho einbauen kann."

Tack på förhand

"Det är en pojkvasker som har kalibrerat saltkaret. Ett övermått av svikna löften och blöt asfalt stryker genom sovande rönnbär. Lagom till jul kommer nog Nils med tabletterna ska du se. Han har vilselett tillräckligt många bönder nu. Det kommer att bli så bra så. Om vi inte får ordning på intäkterna kommer alkoholiserade och överviktiga simlärare att räkna ut vilka terrorister som får ärva min mormor"

Ung. så står det. :)

Apambulans skrev:

Tack på förhand
Universalmodell för alla motorcyklar,strålkastaren med klarglas är E-godkänd och utrustad med en H-4 lampa samnt parkeringsljus.
Kåpan är tillverkad av ABS plast och överlackeringsbar.
Ovanför strålkastaren finns en plastinsats,bakom denna kan man gömma kablen eller bygga in en digital varvräknare.

Långa farbron skrev:
Universalmodell för alla motorcyklar,strålkastaren med klarglas är E-godkänd och utrustad med en H-4 lampa samnt parkeringsljus.
Kåpan är tillverkad av ABS plast och överlackeringsbar.
Ovanför strålkastaren finns en plastinsats,bakom denna kan man gömma kablen eller bygga in en digital varvräknare.
Hur många översättningar behöver man på en text? :7peta

Nyheter
Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...