Behöver lite nya mc kompisar :)

Baste82

Ny medlem
Gick med
4 Oct 2009
Hoj
2006 Yamaha R1
Hejsan, tänkte kolla om någon i RoH bor i eller i närheten av Klippan? Har nyss flyttat hit, hade vart kul att hänga på en runda och se lite nya vägar.

Mvh

Det finns några killar som bor på ditt håll. Men lättast är ändå att dyka upp på en TT som utgår från Helsingborg. Dit kommer bl.a. folket från Klippan.

Säger som de andra, häng med på en TT eller liknande... Annars vet jag att Extradrops här @ SH bor i Klippan... o hon kör upp på tisdag :tummenupp

Jag bor i kommunen väster om dig!

På lördag (om vädret tillåter) så är vi ett par stycken som tänkte samlas vid Bauhaus i hyllinge för att sedan köra några vändor över åsen och sedan dyka in på Knutstorp för att kika på Pro Superbike:tummenupp

• Gilla
Reaktioner: VBK
Jag bor i kommunen väster om dig!

På lördag (om vädret tillåter) så är vi ett par stycken som tänkte samlas vid Bauhaus i hyllinge för att sedan köra några vändor över åsen och sedan dyka in på Knutstorp för att kika på Pro Superbike:tummenupp

Vilken tid hade ni tänkt? Om det är okej och vädret är bra så hade jag gärna hängt på.

Mvh

EricMetall är i dina krokar. :tummenupp
Bazingblomman e väl från Päääerstorpet... *tror*... :rolleyes: :D

Hallo Ja

jag bor i Klippan, jag kan va din vän:)..
Tisdagstur är självklart nåt du ska hänga med på, håll koll i denna forumdelen så dyker det alltid upp körningar när vädret tillåter. Var kommer du från innan då? Ny i skåne lr du har kört härikring innan? Vi visar dig gärna dom bästa vägarna:tummenupp

mvh Eric

Börjar få massa kompisar nu ju :) Jag Flyttade hit i December. Har bott i Höör innan men sällan kört åt detta hållet.

Mvh

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...