Varför inte göra som profsen?
Köp en pump oljekanna med slangpip, klipp av munstycket,fyll kannan med bromsolja, tryck på oljekannans slang på luft nippeln på bromsoket, lossa locket på olje behållaren, öppna luftnippeln och pumpa på tills olje behållaren är full, stäng nippeln och jobbet är klart. borde inte ta mer en 5 minuter...
Det där lät enkelt och bra

Dock så måste jag erkänna att jag känner mig lite som en bäbis. Alla dessa poster, oron över att inte lösa det själv. Laddade till och med ner en beskrivning för att ha.
Det var ju fan skitlätt att både byta och lufta, vet inte varför jag oroade mig så. Antar att jag bara är lite ängslig.
Bytet till Pazzo handtagen tog säkert 35sekunder

Bromslinorna fram var också lätt och smidigt. Av med de gamla, på med det nya, lufta och klart.
Bak var lite bökigare eftersom den jävla oljebehållaren sitter i ramen, så slutade med att jag lossade hela behållaren.
Däremot så måste jag säga att byta kopplings ledning inte var en höjdare och något jag aldrig hoppas jag behöver göra igen. För det första så är ju den som sitter helt i stål så den flexar inte något. Sedan satt den fast med ett fäste innanför ramen under tanken som gjorde att det inte gick att komma åt. Var ett jävla fipplande innan jag till slut fick ut den gamla ledningen. Sedan var det lätt att slänga in den nya och lufta och klart.