behöver lite hjälp..

Rash skrev:
2196857

Edit: Glömde säga godnatt!!!
Du kan väl inte glömma att säga gonatt?! Nu får du ju upprätthålla din sömn-lögn! :7peta

CJ900RR skrev:
2196859 skulle inte du sova? jag har inte hennes nr för att jag inte har kämpat för det än :rodnar
Fast liite har du ju.. Jag slipper ju komma till Honom Där Nere..! :eek:

FeeBee skrev:

Precis. En kille som räddat dig från helvetets eviga plågor har väl kämpat för det? :tungan

Nu somnade jag om igen..

Rash skrev:
2196861 Precis. En kille som räddat dig från helvetets eviga plågor har väl kämpat för det? :tungan

Nu somnade jag om igen..
Det här svider ända in i ben och märg, men där måste jag nästan erkänna att du har rätt.... Trots att du pratar i sömne... :3freak

FeeBee skrev:
Haha det är ju bara för att vi ligger på samma nivå :hihi Du kommer väl ihåg vilken dag det är!

Dessutom bor du så långt bort. Tror inte att det skulle funka :näsblod

Rash skrev:
2196861 Precis. En kille som räddat dig från helvetets eviga plågor har väl kämpat för det? :tungan

Nu somnade jag om igen..
Schyyyy jag försöker ju att flörta seriöst här. Du får inte avslöja allt :huvet

SKULLE INTE DU SOVA! :tungan

CJ900RR skrev:
2196863 Haha det är ju bara för att vi ligger på samma nivå :hihi Du kommer väl ihåg vilken dag det är!

Dessutom bor du så långt bort. Tror inte att det skulle funka :näsblod
Jag nej! Det är DU som bor långt bort! Jag bor jättenära..!

FeeBee skrev:
2196867 Förresten så viskar du för högt...... :rolleyes:

Varför Australien..?!
Oj förlåt. Ska viska tystare...

Varmt, trevligt och jag har släkt där nere med rum till övers. Why London? Jag vill bara här ifrån.

FeeBee skrev:
2196869 Men det är väl inget fel på att va här..? :va
Jo. Det ända som håller mig kvar är min hund just nu. Hade det inte varit för henne så hade jag flyttat för länge sedan.

PS: tack för omnämnadet :hihi

CJ900RR skrev:
2196870 Jo. Det ända som håller mig kvar är min hund just nu. Hade det inte varit för henne så hade jag flyttat för länge sedan.

PS: tack för omnämnadet :hihi
Vad har du för hund? :)

Vassego, man får ju bjuda igen..! :tungan

FeeBee skrev:
2196874 Vad har du för hund? :)

Vassego, man får ju bjuda igen..! :tungan
En blandras-tik mellan chitzu och finsk lapphund :3freak stor som en jack russel men väger 14 kilo (muskler) har snett underbett och är väldigt egen.

Oddjob skrev:
2196872 det är lugnt, du är ju praktiskt taget en gammal tant :7peta :tuttar
Lugna sig nu knatte. Tänk på att vi 80-talister är en minoritet här på sh. Vi måste därför stå enade mot åldringarna (typ 70-talisterna).

CJ900RR skrev:
2196875 En blandras-tik mellan chitzu och finsk lapphund :3freak stor som en jack russel men väger 14 kilo (muskler) har snett underbett och är väldigt egen.
Skum korsning..! :näsblod

Fast hon är säkert jättego! Antar det eftersom hon håller dig kvar i Sverige.. :)

Esquire skrev:
2196877 Lugna sig nu knatte. Tänk på att vi 80-talister är en minoritet här på sh. Vi måste därför stå enade mot åldringarna (typ 70-talisterna).
Glöm inte 90-talisterna..! :mattias :död

Esquire skrev:
2196877 Lugna sig nu knatte. Tänk på att vi 80-talister är en minoritet här på sh. Vi måste därför stå enade mot åldringarna (typ 70-talisterna).
Ja det har du rätt i, förlåt FeeBee, du är inte gammal..

bara rynkig och närmre 30 än 20

(woah.. jag är het idag :whip )

FeeBee skrev:
2196878 Skum korsning..! :näsblod

Fast hon är säkert jättego! Antar det eftersom hon håller dig kvar i Sverige.. :)
mm hon är det goaste som finns. trodde aldrig att jag skulle kunna fästa mig vid ett djur så mycket. men man saknar henne om man är borta ifrån henne för mycket. hon är en geniun del av familjen lixom. som en lillasyster!

Oddjob skrev:
2196879 Ja det har du rätt i, förlåt FeeBee, du är inte gammal..

bara rynkig och närmre 30 än 20

(woah.. jag är het idag :whip )
INTE närmre 30!!!!! Jag har inte fyllt 25 än! :fatta!

CJ900RR skrev:
2196880 mm hon är det goaste som finns. trodde aldrig att jag skulle kunna fästa mig vid ett djur så mycket. men man saknar henne om man är borta ifrån henne för mycket. hon är en geniun del av familjen lixom. som en lillasyster!
Precis som min lilla hund, fast hon bara är nio månader, man fäster sig vid dem fort.. :)

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back