behöver lite hjälp..

sporthojj

Ny medlem
Gick med
28 May 2006
Hoj
kommer snart
tjena,
nu är det så att jag har lite frågor ang. flickvännen, skulle vara tacksamm för att få lite visande svar..

börjar från början: ända sedan vi blev tillsammans har det stått att hon älksar mig på hennes profil på ett internet forum osv., nu helt plötsligt borta. samma sak i msn. nu står det sitä'llet " "ett hjätrta" S "hjärta"" och "jag älskar dig S, du är den enda som gör mig lycklig S osv. hon har sagt att det är bara för att S är första bokstaven i hennes namn, men sedan hittade jag en tråd på ett forum om hur man kan säga, jag gillar dig, vill du bli min osv. till en kille på spanska... (som hon hade skrivit):confused:

är det bara jag som tycker detta verkar lite kontśtigt? :confused:

Last edited:
Låter lite småskumt att hon skulle skriva en massa text om hur mycket hon tycker om sig själv.. (Om hon inte är en person som ägnar sig mycket åt självförverkligande)!
Hur tycker du att förhållandet går i övrigt? Man brukar känna på sig om lågan håller på att falna!
Hur är hon som person? Skulle hon erkänna om hon tappat intresset, eller skulle hon sakta dansa ut åt vänster?

Trist när det börjar knaka i fogarna, hoppas att det löser sig till det bästa!

sporthojj skrev:
2196165 tjena,
nu är det så att jag har lite frågor ang. flickvännen, skulle vara tacksamm för att få lite visande svar..

börjar från början: ända sedan vi blev tillsammans har det stått att hon älksar mig på hennes profil på ett internet forum osv., nu helt plötsligt borta. samma sak i msn. nu står det sitä'llet " "ett hjätrta" S "hjärta"" och "jag älskar dig S, du är den enda som gör mig lycklig S osv. hon har sagt att det är bara för att S är första bokstaven i hennes namn, men sedan hittade jag en tråd på ett forum om hur man kan säga, jag gillar dig, vill du bli min osv. till en kille på spanska... (som hon hade skrivit):confused:

är det bara jag som tycker detta verkar lite kontśtigt? :confused:

Konfrontera henne med vad du har sett och vad du känner så löser det sig nog!
Det verkar onekligen lite suspekt!

tIgGeR skrev:
2196275 Låter lite småskumt att hon skulle skriva en massa text om hur mycket hon tycker om sig själv.. (Om hon inte är en person som ägnar sig mycket åt självförverkligande)!
Hur tycker du att förhållandet går i övrigt? Man brukar känna på sig om lågan håller på att falna!
Hur är hon som person? Skulle hon erkänna om hon tappat intresset, eller skulle hon sakta dansa ut åt vänster?

Trist när det börjar knaka i fogarna, hoppas att det löser sig till det bästa!

jag håller med..men i övrigt så har hon blivigt helt annorlunda. iaf dom sensate dagarna när jag har chattat med henna har hon verkat helt onitreseerad av allt jag skrev. och hon sa nu att vi inte kan träffas på över 3 veckor, men hoon gav inte nån riktig anledning när jag fråga varför..fast det kanske bara är jag om tycker det verkar konsitgt :confused:

sporthojj skrev:
2196311 jag håller med..men i övrigt så har hon blivigt helt annorlunda. iaf dom sensate dagarna när jag har chattat med henna har hon verkat helt onitreseerad av allt jag skrev. och hon sa nu att vi inte kan träffas på över 3 veckor, men hoon gav inte nån riktig anledning när jag fråga varför..fast det kanske bara är jag om tycker det verkar konsitgt :confused:

Nej, det är inte ett dugg konstigt. Hon tycker att gräset är grönare på andra sidan. Gör dig själv en tjänst och hitta en annan tjej (lämpligen en lite mer rakryggad sådan)

Beklagar

Oddjob skrev:
2196520 typiskt en del tjejer, dom ska ha en ny innan dom gör slut med den gamla.

sorry killen :(
Tur att vi inte är så allihopa. Och trist att många killar är precis likadana..

Ledsen för din skull Sporthojj, men det låter ju faktiskt som att du får det väldigt mycket bättre utan henne..

FeeBee skrev:
2196539 Tur att vi inte är så allihopa. Och trist att många killar är precis likadana..

Ledsen för din skull Sporthojj, men det låter ju faktiskt som att du får det väldigt mycket bättre utan henne..
En sån du pratar om, varför hoppar inte en sån upp precis framför mig och säger hej :/ :4skrika

FeeBee skrev:
2196561 Har pappa lärt dig det?! :7peta
Snarare ett känt faktum. :mattias

Att du påstår motsatsen bevisar ju bara detta, du är ju tjej, alltså ljuger du. :)

Så de så. :2cool

Edit: Inget påhopp mot dig, det är ju inte ditt fel att du är tjej/ljuger, du kan ju inte hjälpa det.

Last edited:
War-psycho skrev:
2196575 Snarare ett känt faktum. :mattias

Att du påstår motsatsen bevisar ju bara detta, du är ju tjej, alltså ljuger du. :)

Så de så. :2cool
Jag har aldrig sagt att tjejer inte ljuger! Tjejer ljuger. Hela tiden. Helst mycket och ofta. Samtidigt.

Nästan alla iallafall.

Så de så. :pannkyss

War-psycho skrev:
2196581 Se där... ännu en lögn. :fakta
Från dig ja! :7peta

FeeBee skrev:
2196584 Jag har aldrig sagt att tjejer inte ljuger! Tjejer ljuger. Hela tiden. Helst mycket och ofta. Samtidigt.

Nästan alla iallafall.

Så de så. :pannkyss

Från dig ja! :7peta
Och du bara fortsätter... :)

Lies, lies lies... Men du kan väl inte hjälpa det antar jag, du är ju tjej, som sagt.

Men jag gillar dig ändå. :tummenupp

War-psycho skrev:
2196587 Och du bara fortsätter... :)

Lies, lies lies... Men du kan väl inte hjälpa det antar jag, du är ju tjej, som sagt.

Men jag gillar dig ändå. :tummenupp
Nu höll jag med dig... ändå ljuger jag... :va

Aja, jag kommer aldrig förstå mig på er. :3freak

CJ900RR skrev:
2196594 alla tjejer är falska och elaka varelser. hoppas inte på det bästa, någonsin.
Inte ALLA! :eek:

Det finns tre snälla tjejer i detta landet..

(Nej, jag räknar inte mig själv till dem, då ljuger jag väl. Igen. :3freak )

FeeBee skrev:
2196595 Nu höll jag med dig... ändå ljuger jag... :va

Aja, jag kommer aldrig förstå mig på er. :3freak
Det vill ni ju heller inte.

Ni vill inte förstå oss killar, utan bara manipulera oss till att bli nåt annat än vad vi är.

Usch å tvi för att man e hetero. :D

FeeBee skrev:
2196595 Inte ALLA! :eek:

Det finns tre snälla tjejer i detta landet..

(Nej, jag räknar inte mig själv till dem, då ljuger jag väl. Igen. :3freak )
Nu ljög du ju iallafall. :hihi

sporthojj skrev:
2196311 jag håller med..men i övrigt så har hon blivigt helt annorlunda. iaf dom sensate dagarna när jag har chattat med henna har hon verkat helt onitreseerad av allt jag skrev. och hon sa nu att vi inte kan träffas på över 3 veckor, men hoon gav inte nån riktig anledning när jag fråga varför..fast det kanske bara är jag om tycker det verkar konsitgt :confused:
Vill du ha det i skrifligt eller vafan lixom, inte för att vara taskig men du har blivit dumpad av en feg brud som inte kan säga det rakt till ditt ansikte. Beklagar!!

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back