VaLLe
天皇
Jag har hittat en Zx10-r på Mobile.de. Jag mailade snubben och fick inget svar tills igår. Situationen är så att han har flyttat till London för att han har träffat en brud, och hojen är i London och hon vill inte att han ska ha ngn hoj. Jag är väl medveten om hur folk blåser varandra via Mobile.de. Men i han senaste mail så skrev han att han kan skicka hojen men tyckte att det vore bäst att vi träffas.
Frågan jag har till er är att hojen är fortfarande reggad i tyskland och TUV godkänd, han skrev att han kan skicka papprerna till tyskland så att hojen blir export. Men går verkligen det???
När jag hämtade bilar tidigare i Tyskland så var jag tvungen att visa mitt pass för deras länstyrelse för att få export skyltar.
Hur ska jag veta om hojen är stulen?.
Hojen var billig men inte svinbillig ca: 30-35000 under blocket. Anntingen är det en blåsning eller a bra deal.
Vad heter färje linjen mellan england och göteborg??
Mvh/ VaLLe
Frågan jag har till er är att hojen är fortfarande reggad i tyskland och TUV godkänd, han skrev att han kan skicka papprerna till tyskland så att hojen blir export. Men går verkligen det???
När jag hämtade bilar tidigare i Tyskland så var jag tvungen att visa mitt pass för deras länstyrelse för att få export skyltar.
Hur ska jag veta om hojen är stulen?.
Hojen var billig men inte svinbillig ca: 30-35000 under blocket. Anntingen är det en blåsning eller a bra deal.
Vad heter färje linjen mellan england och göteborg??
Mvh/ VaLLe
Last edited:
Tur att folk är så snåla, annars skulle inte sånna här bedragare kunna fortsätta tjäna pengar