kajlyl
Tillbaka!
Reser bort i 2v nu, men testar den gärna(på konbana) någon dag om du har tid sen.. 
Tack för tipset imaster
Tack för tipset imaster
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Når han ner på den?? Pågabläran e ju bara en tvärhand högTänkte hämta hem min i påsk. Men den är kanske lite tung och klumpig.
Hittar du inget bättre alternativ får du väl höra av dig.

Klart jag gör! är massor av centimeter högNår han ner på den?? Pågabläran e ju bara en tvärhand hög![]()
Kajlyl skärp dig...
mitt tips e boka en uppkörningstid på körskolan istället o ta ett par lektioner där innan uppkörning för att vänja dig vid hojen
lycka till![]()
Tänkte jag skulle bli av med begränsningen på mitt A-kort, mao jag behöver göra en uppkörning till.
Är det någon som har eller har tillgång till en smidig hoj på över 700cc, tror inte sporthoj är så kul att krypköra slalom med.
Bokar troligen en uppkörning till slutet av april, skulle behöva en hoj att träna en timma på någon dag innan samt på uppkörningsdagen.
![]()
har farsan blitt arbetslös.....Precis min meningÄh vafan, han frågar ju bara efter att få låna en för ändamålet lämplig hoj för att köra upp. Med tanke på att han tävlat i ERF är det ju knappast så att han inte kan köra motorcykel och behöver öva på det.
Hade jag haft kvar triplen hade du fått låna den Rickard!![]()

Kanylens farsa har betalt allt till lillponken tidigare......

Knappast allt, tjanar mina egna pengar.. men visst hjalper han ofta till! Hoppas jag att jag ocksa kan gora om jag nan gang far en unge, gor inte du?2849767Kanylens farsa har betalt allt till lillponken tidigare......

Blev inget med Horneten, drygt en vecka kvar... Tar i princip vad jag får nu, paniken börjar komma krypande.
tanken har slagit mig... föll på att de vill ha en kopia på körkortet.
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!