Jag var säker på att det skulle bli en vtr1000sp1 men eftersom jag inte vill skenförsäkra och att det var extremt dyrt att ha den ståendes på mig med helf. så hoppade jag över den tanken. Jag har dock funderat på en ducce återigen men en motard kan funka det med.
Men vad ska man ha? Jag hade en Xr600 supermotard (98'a) men det var för slött. Nu är väl iofs allt vassare än den hojen men ändå. Polaren har en ktm 525 (kanske 520?) som jag har provkört på isen och den var hyffsat vass men det känns ändå som att det saknas något där.
Prisklass mellan 40 och 55 skulle jag tippa på att hamnar runt.
Denna är jag sugen på, men varför så billig? http://www.blocket.se/view/4512770.htm?caller=vml_s&l=0&c=1&city=0
Några tips? Husaberg går nog bort direkt tror jag, dels för att alla är så hiskeligt fula men sen har jag fått för mig att det är mycket skruva med dem, stämmer det?
LV-reggad eller att det går att lv-regga är ett krav, cross-fälgar är skitsamma då jag aldrig kör offroad, möjligtvis om man har kvar hojen i vinter och kör på isen isåfall...
Men vad ska man ha? Jag hade en Xr600 supermotard (98'a) men det var för slött. Nu är väl iofs allt vassare än den hojen men ändå. Polaren har en ktm 525 (kanske 520?) som jag har provkört på isen och den var hyffsat vass men det känns ändå som att det saknas något där.
Prisklass mellan 40 och 55 skulle jag tippa på att hamnar runt.
Denna är jag sugen på, men varför så billig? http://www.blocket.se/view/4512770.htm?caller=vml_s&l=0&c=1&city=0
Några tips? Husaberg går nog bort direkt tror jag, dels för att alla är så hiskeligt fula men sen har jag fått för mig att det är mycket skruva med dem, stämmer det?
LV-reggad eller att det går att lv-regga är ett krav, cross-fälgar är skitsamma då jag aldrig kör offroad, möjligtvis om man har kvar hojen i vinter och kör på isen isåfall...