Behöver köpråd – ny mobil

Med risk att vara "jävig" nu... :tungan
Denna borde du verkligen titta på.. X10 Mini

Splitt ny modell, vettigt pris och suveränt bra + så är det ju en Android :tummenupp
Haft min själv nu ett bra tag och är meganöjd... Och jag har plöjt igenom ett antal telefoner i mina dagar ;)
Priset är inte så tokigt det heller, någon hundrig över 2000 riskdaler utan en massa bindningar och skit..
Sen finns det ju X10 mini Pro med för den som vill vara lite avancerad, lika bra den men så klart lite dyrare. :)

En Ericsson med dålig digitizer och en gammal upplaga av Android?

HTC tillverkar bra mycket flådigare maskiner i Androidträsket. Legend är en unibody med aluchassi, den borde hålla länge och väl och får 2.2 vad det lider..

/ Jens

En Ericsson med dålig digitizer och en gammal upplaga av Android?

HTC tillverkar bra mycket flådigare maskiner i Androidträsket. Legend är en unibody med aluchassi, den borde hålla länge och väl och får 2.2 vad det lider..

/ Jens

Ja tyvärr håller jag med om att det är en gammal upplaga av Andriod i den... Synd på en bra lur men för den dagliga icke "teknikfreakade" typen duger det gott trots allt :)
Men vill du ha en tyngre, större och nästan dubbelt så dyr lur så passar HTC dig perfekt :)
I HTC får du inget extra med vad jag vet, men med X10 mini får du ett 2Gb MicroSD i köpet plus att du är låst till ett skal på HTC'n och för X10 mini (och för den som gillar det nu..) finns den i flera färger, 6 st närmare bestämt.
Smaken är som baken eller hur? Och vad du vill ha ut av din lur :tummenupp

tyvärr den suger hästballe
går inte ens att blåtanda adress boken till
om man skall upp i den klassen ... köp nåt annat
men har man haft nokia håll dig till nokia.. finns en hel roliga cheapshit
telefoner hos nokia

Hahaha... Så det tycker du? Ja en funkis som är efterlyst kan jag lova av många, men kanske den kommer en dag ;) Who knows? ;)
Som sagt ... det finns en lur för alla smaker ;)

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...