Behöver jag verkligen en router??

betsy

Fuck cancer
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Liten Galen
Nu är jag lika haj på sånt här som pappan i Teliareklamen...
Hakade på en kampanj på ComHem som gav mig en trådlös router, tack för det:)
Men behöver jag en sån? Jag har en stationär dator som jag inte tänker bära omkring på, och en laptop som är så gammal så när den kom var nog inte routrarna uppfunna ens.. (DELL Inspiron med hela 6Gb hd!!)
Så, frågan lyder: ska jag ge bort min router till nån som har användning av den, eller ska jag koppla in den bara för att den finns? Som killen på kundservice sa: ifrågasätt inget som är gratis, ta emot bara! :va

Ta tillfället i akt att slänga bort dina gamla datorer o skaffa dig en ny laptop :D

Edit: eller så kan du skicka hit de te mig för ja har bara laptops utan sånadäringa kablar :)

Kan vara bra att ha en router de gångerna ev. vänner kommer hem till dig med sina laptops o vill använda internet. Ganska lätt att koppla upp flera datorer med en router,
Har man inga vänner med laptops, eller ens en egen laptop, ja då är det ganska onödigt ja...
:)

Klart du ska köra på Routern, du vill använda den som skydd mot alla fulingar på Internet... :skitdator

En router mellan dig och internet ger dig ett lite ökat skydd mot intrång. Strular det med tankning av torrents är det bara att fimpa routern. De flesta snik-routers med en prislapp under 2k funkar halvtaskig om man tankar tungt.

Klart du behöver, den som har mest prylar då han dör, han vinner :yoparty

*/ ?>
Back