Behöver hyra/låna hoj till uppkörning!

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
Finns här någon som kan låna ut/hyra ut en hoj till mig den 2 juni? Ska köra upp och min Suzuki DR 650 duger inte!!! :mad: Den e för tung för att vara mellanhoj och för lätt för att vara tung...*suck*. Trodde att jag skulle kunna hyra en på bilskoln. Tji fick jag. Bilskolan där jag gått hyr inte ut motorcyklar till uppkörning. Jo, om jag betalar hyra + alla lektioner de missar..640kr gånger 4 + hyra av motorcykel...!!! Alternativet är att jag får gå ett par lektioner till och köra upp för dem och det har jag inte råd med. Det skulle bli 1200-1800 på mindre än en vecka...Går icke.(Är fattig student).

Är van att köra. Kör ca 30 mil i veckan året om. Är dock kort (165 cm) och behöver en låg hoj.. Platåskor på mc funkar inte så bra...

Fast finns det någon här som vill donera 1800 spänn till en lusfattig körkortslös tjej, så pm:a :D :D :D

Du kan få låna min :D den e låg iaf... :p Gör allt för dej, fast tror inte heller den räcker till ;)

Sitter i samma skit som du, har nästan samma hoj, förmodligen samma ekonomi.
Jag ska köra upp 19:e och ska hyra mc av tulebilskola i sumpan (dom hyr ut sina körskolehojar) priset är 800 buck inkl utrustning.
Ring o kolla om dom har nån ledig-- 08 297400

hmm??

Malmö/sthlm...... jodå det blir nog billigt och bra :tummenupp

Hmm... fanns det inte en handlare i Malmö som hyrde ut? Mc-huset? Kolla runt, lyssna med Radical Riderskillarna, dom borde ha koll.

*suck* Får inte tag i ngn hoj... :( Och jag tänker inte lägga en spänn till på körskolan!!!! :mad: Återstår bara att strypa hojen. Har fått tid på måndag hos Claessonsmotor i Bromölla (köpte hojen där). Felet är att jag ska köra upp på måndag!!! Har fått avboka tiden...*dubbelsuck* Men sen ska jag hänga på telefonen till VV och tjata mig till ett återbud. För kortet ska jag ha, om ja så ska dö på kuppen..... :fakta

Köp en ny hoj.

Efter uppkörningen kan du ju lämna tillbaks den och hävda öppet köp,, ;)

Du behöver alltså en hoj på över 700cc och minst 35 kw = ca 47 hk ? Problemet är väl att vissa försäkringar inte gäller vid utlåning mm men det kan väl lösas genom en skriftlig förbindelse om att ta hand om eventuella skador. Är inte hemma själv men annars hade jag helt klart övervägt att hjälpa till.

Bill G skrev:
Köp en ny hoj.

Efter uppkörningen kan du ju lämna tillbaks den och hävda öppet köp,, ;)

Hahaha...hade varit kul om man klotade.(billigt o bra)...Vilket jag INTE tänker göra :fakta Men om.....

Hmmmm...går det att wheela med en strypt hoj...?

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back