Någon som känner eller vet någon som vill hyra ut sin lägenhet i andrahand?
Det är till mig och min flickvän som ska flytta ihop.
Vi heter Elin och John och är ett skötsamt och pålitligt par som söker ett andrahandskontrakt i Göteborgsregionen.
Vi har varit ett par sedan flera år och är båda födda och uppvuxna i Göteborg. Vi älskar våra arbeten och har en stabil inkomst. Så snart som möjligt önskar vi hyra din lägenhet och helst minst ett år.
Vi har goda referesner
Vi lider av varken nikotinberoende, husdjur eller betalningsanmärkningar.
Tyvärr har vi suttit på Boplats och på alla andra allmänna platser och klickat hur längesom helst och det finns faaaan inte ett skit. Eftersom det enda sättet som verkar funka är om man har kontakter, och det har vi ju så klart inte!
så nu hoppas vi verkligen att någon snäll sporthojs åkare får lite medlidande och hjälper oss.
Med vänliga hälsningar
Elin Hedlund och John Kullvik
Det är till mig och min flickvän som ska flytta ihop.
Vi heter Elin och John och är ett skötsamt och pålitligt par som söker ett andrahandskontrakt i Göteborgsregionen.
Vi har varit ett par sedan flera år och är båda födda och uppvuxna i Göteborg. Vi älskar våra arbeten och har en stabil inkomst. Så snart som möjligt önskar vi hyra din lägenhet och helst minst ett år.
Vi har goda referesner
Vi lider av varken nikotinberoende, husdjur eller betalningsanmärkningar.
Tyvärr har vi suttit på Boplats och på alla andra allmänna platser och klickat hur längesom helst och det finns faaaan inte ett skit. Eftersom det enda sättet som verkar funka är om man har kontakter, och det har vi ju så klart inte!

Med vänliga hälsningar
Elin Hedlund och John Kullvik