Behöver hyra en lägenhet omgående!!! HJÄLP!

Fosgate

Singel och glad
Gick med
25 Sep 2005
Hoj
KAWASAKI Z1000 -03
Någon som känner eller vet någon som vill hyra ut sin lägenhet i andrahand?
Det är till mig och min flickvän som ska flytta ihop.

Vi heter Elin och John och är ett skötsamt och pålitligt par som söker ett andrahandskontrakt i Göteborgsregionen.

Vi har varit ett par sedan flera år och är båda födda och uppvuxna i Göteborg. Vi älskar våra arbeten och har en stabil inkomst. Så snart som möjligt önskar vi hyra din lägenhet och helst minst ett år.
Vi har goda referesner
Vi lider av varken nikotinberoende, husdjur eller betalningsanmärkningar.

Tyvärr har vi suttit på Boplats och på alla andra allmänna platser och klickat hur längesom helst och det finns faaaan inte ett skit. Eftersom det enda sättet som verkar funka är om man har kontakter, och det har vi ju så klart inte! :mad: så nu hoppas vi verkligen att någon snäll sporthojs åkare får lite medlidande och hjälper oss. :rolleyes:

Med vänliga hälsningar
Elin Hedlund och John Kullvik

Jag skall flytta i september och min gamla lägenhet kommer att vara tom i en månad pga uppsägningstiden, men det hjälper ju tyvärr inte er. Det är en 1:a på 36 kvm dessutom.. Lite litet kanske om man är ett par.
Har ni kollat på Bostadsguiden.com om att försöka där då?

hmm.. vi har en extra 2 plansvilla i närheten av göteborg om ni är intresserade.. de som hyr nu skall flytta ut om nån månad.. pma om du vill ha mer info..

Jag skall flytta i september och min gamla lägenhet kommer att vara tom i en månad pga uppsägningstiden, men det hjälper ju tyvärr inte er. Det är en 1:a på 36 kvm dessutom.. Lite litet kanske om man är ett par.

okej tack för tippset, ska kolla där men är inte det samma lägenheter som på boplats?...
Tyvärr är 36kvm lite för litet.
suck fan helvete va svårt detta är!:mad:

hmm.. vi har en extra 2 plansvilla i närheten av göteborg om ni är intresserade.. de som hyr nu skall flytta ut om nån månad.. pma om du vill ha mer info..

tja, jo ja vet inte hur intressant det är, beror på kostnad mm, men du kan väl maila mig all info som ja behöver så svarar jag direkt, tack så länge:)

Last edited:

Haha, nästan exakt vad som gäller för mig:

Jag skall flytta i augusti och min gamla lägenhet kommer att vara tom i en månad pga uppsägningstiden. Det är en 1:a på 36 kvm dessutom..

Haha, nästan exakt vad som gäller för mig:

Jag skall flytta i augusti och min gamla lägenhet kommer att vara tom i en månad pga uppsägningstiden. Det är en 1:a på 36 kvm dessutom..

Haha.. Jo, fan du..:) Varifrån skall du flytta då? Den lägenheten jag skall flytta in i har en kille förstahand på, men hyrs av en tjej i andrahand.

Kan ha en på lut framåt hösten. Men då får man försöka få första på den.Kanske går då det är privat. En 5:a är det men ett rum måste man ha som matrum. Hyran är väl ca 5000:-.
Intressant?
Men som sagt längre fram isf.

tack för alla PM och alla som hjälp till.
Allt löste sig, via blocket faktist. Fick en 2:a på 55kvm på odinsgatan 21 jävlit mitt i stan =) helt sjukt bra läge. Hyran är dock rätt hög men fan pengar är ju bara papper eller hur !! =))

Ingen ide att spara. Kommer bara andra utgifter:)

Är det någon annan som har något tips eller vet något så mottages det varmt. Är ute efter en 2:a någonstans, helst i östra centrum. Spelar mindre roll egentligen så länge den inte ligger i nåt herre-jösses-område. Givetvis helst förstahandskontrakt men det skulle funka med 2:a hand om det gäller ganska länge, typ över 1 år iaf.

tack för alla PM och alla som hjälp till.
Allt löste sig, via blocket faktist. Fick en 2:a på 55kvm på odinsgatan 21 jävlit mitt i stan =) helt sjukt bra läge. Hyran är dock rätt hög men fan pengar är ju bara papper eller hur !! =))

Förstahandskontrakt?
Vad blev hyran?
Är lite sugen på att flytta närmare stationen :)

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back