Hej
Kan låta er alla veta att inom kort kommer Sporthoj.com att börja erbjuda många många artiklar:
* Skinnställ
(Clover är märket, dem har allt och allt inom allt i klädesväg. Jag har kollat på produkterna och gillade skarpt vad jag såg. Dessa produkter kommer du se mycket av nästa år råkar jag veta...)
* Hjälmar
(Matrix är märket. Cross/SM/RR/Gatbruk, toppkvalite)
* Slipon/Helsystem
(Giannelli och ett märke till som jag nämer snart)
* Tankpads
(fäster skitbra, samt finns till alla hojar om märkespad vill has)
Dock innan allt detta kommer upp måste jag ha hjälp med att lägga in alla dessa i en databas. Detta jobb tar tid och gör att du kommer dra håret av knoppen.
Jag betalar per timma:
* Timlön: 100kr
Jag gissar att arbetet tar runt 10 timmar, om mer... mer pengar för dig.
I arbetet ingår att scanna, ta bilder från hemsida, skriva produktbeskrivnigar m.m.
Arbetetet måste helst utföras ifrån egen data.
Måste bo i närheten av Eskilstuna.
Kan låta er alla veta att inom kort kommer Sporthoj.com att börja erbjuda många många artiklar:
* Skinnställ
(Clover är märket, dem har allt och allt inom allt i klädesväg. Jag har kollat på produkterna och gillade skarpt vad jag såg. Dessa produkter kommer du se mycket av nästa år råkar jag veta...)
* Hjälmar
(Matrix är märket. Cross/SM/RR/Gatbruk, toppkvalite)
* Slipon/Helsystem
(Giannelli och ett märke till som jag nämer snart)
* Tankpads
(fäster skitbra, samt finns till alla hojar om märkespad vill has)
Dock innan allt detta kommer upp måste jag ha hjälp med att lägga in alla dessa i en databas. Detta jobb tar tid och gör att du kommer dra håret av knoppen.
Jag betalar per timma:
* Timlön: 100kr
Jag gissar att arbetet tar runt 10 timmar, om mer... mer pengar för dig.
I arbetet ingår att scanna, ta bilder från hemsida, skriva produktbeskrivnigar m.m.
Arbetetet måste helst utföras ifrån egen data.
Måste bo i närheten av Eskilstuna.